عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

  • ۰
  • ۰

ناخن زیبا

همه خانم ها دوست دارند ناخن هایی زیبا داشته باشند. چرا که دستانی زیبا، در گرو برخورداری از ناخن هایی زیبا می باشد. در ادامه راه های داشتن ناخن های زیبا را مطرح کرده ایم. 
اسپری آشپزی
اسپری آشپزی برای خشک شدن سریع لاک ناخن بسیار مناسب است و مرطوب کننده مناسبی برای ناخن ها به شمار می آید.
وازلین
یکی از اصول مانیکور، لاک زدن آراسته است. اگر قصد انجام مانیکور را در منزل دارید، می توانید از وازلین استفاده نمایید. کمی وازلین دور ناخن های خود مالیده تا در صورت ریختن لاک دور ناخن هایتان، بتوانید آن را پاک کنید.
سرکه
پیش از مانیکور کردن ناخن ها، برای اینکه پوسته دور ناخن ها را بکنید آنها را در یک ظرف سرکه بگذارید تا 5 دقیقه بماند. همچنین مرطوب کردن ناخن ها با سرکه قبل از لاک زدن، باعث حفظ کیفیت بیشتر لاک می گردد.
مایونز
هر چند وقت یکبار، برای اینکه ناخن هایی مقاوم و زیبا داشته باشید آنها را در یک ظرف مایونز قرار بدهید. پس از گذشت 5 دقیقه، آنها را با آب گرم شست و شو دهید.روغن کرچک

روغن کرچک منبع غنی ویتامین E محسوب می شود. روزانه اندکی از این روغن را روی ناخن های خود ریخته و ماساژ داده تا ناخن ها و پوست اطراف آنها سالم بشوند. 
روغن حمام
یک دوم پیمانه آب و یک دوم پیمانه روغن را با هم ترکیب کنید و پس از آن 30 ثانیه ترکیب به دست آمده را داخل ماکروویو بگذارید تا گرم شود. سپس محلول به دست آمده را در یک ظرف گود ریخته و 10 تا 15 دقیقه انگشتان خود را داخل آن بگذارید. پوست دور ناخن یا پینه ها را پس از خشک کردن به وسیله سنگ پا، صاف کرده و کرم دست را روی آن زده تا کامل جذب گردد.
لیمو
آب نصف یمو را با یک پیمانه آب گرم مخلوط کرده و نوک انگشتان خود را 5 دقیقه در آن بخیسانید. پس از صاف کردن پوست دور ناخن خود، روی کل ناخن، اندکی پوست لیمو بمالید. 

  • ۹۸/۱۲/۱۳
  • نگار حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی