عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

  • ۰
  • ۰

فرق آرایش شب روز

لوازم آرایشی مات و بدون اکلیل را انتخاب کنید. هرچه بیشتر این موضوع را رعایت نمایید قطعا جذاب تر به نظر خواهید رسید.
بعد از آماده سازی پوست با کرم پودرهای مایعی که هرگز پوست را براق نشان نمی دهند نوبت به میکاپ چشمان می رسد. اندکی ریمل به چشمانتان زده تا حالتی برای خط چشم کشیدن به دست بیاید. بعد از آن خط چشمی ظریف مماس با مژه ها پشت چشمانتان بکشید. خط چشم های مدادی برای انجام این کار مناسب تر هستند. به وسیله همان مداد گوشه انتهایی چشمتان را پهن تر و مانند سایه زدن باز نمایید. پس از آن مجددا از ریمل استفاده نمایید. به وسیله مداد دودی، خاکستری زیر چشمانتان را هاله باریکی برای جذابیت بیشتر چشمان بکشید. 

برحسب رنگ چشم سایه انتخاب کرده و پیشنهاد می کنیم آن را هم از میان گروه رنگهای دودی، خاکستری مات انتخاب نمایید.
در صورتی که طرفدار آرایش های پررنگ هستید، پیشنهاد می کنیم از رنگهای گرم مثل زرشکی یا نارنجی روی سایه خاکستری استفاده نموده و نوع آرایش خود را به آرایش تیره تغییر بدهید.
برای این زیرساخت آرایش، رژلب های مات مناسب تر است ولی امروزه دختران جوان، رژلب های مایع و براق را می پسندند. از این رو می توان بین آرایش تضاد به وجود آورد و در کنار آرایش مات، از رژلب های براق استفاده کرد. 

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • نگار حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی