عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

  • ۰
  • ۰

انواع مدل لباس عروس دخترونه
در گذشته برای لباسی که نوعروسان در شب عروسی از آن استفاده می‌کردند از لباس هایی با رنگ روشن استفاده می شد. امروزه اما در طراحی لباس عروس مناسب غالبا از رنگ سفید و یا رنگ‌های متمایل به سفید به کار‌می برند. انتخاب رنگ سفید برای لباس عروس به دوران ملکه ویکتوریا برمی‌گردد، در آن زمان به دلیل این که مردم رنگ آبی را نشانه‌ی پاکی و عفت برای نوعروسان می‌دانستند از آن برای لباس عروس‌های خود استفاده می‌کردند و از طرفی در آن زمان رنگ سفید نشانه‌ی ثروت و توان‌گری و هم رنگی بود که در مراسم سوگواری سلطنتی از آن استفاده می‌شد، اما استفاده‌ی ملکه ویکتوریا از رنگ سفید برای لباس عروس خود چیز عجیبی نبود بلکه با تغییری که ملکه ویکتوریا در تصور عموم مردم ایجاد کرد باعث شد پس از آن بانوان در سرتاسر آمریکا و اروپا از رنگ سفید برای لباس عروس خود استفاده کنند.
با گذشت زمان و رسیدن به دوران ادوارد هفتم، لباس عروس شکلی مرفه گونه و پر زرق و برق به خود گرفتند، اما با شروع جنگ جهانی اول بسیاری از نوعروسان ترجیح می‌دادند لباس عروسی ساده برای خود انتخاب کند و انتخاب لباس عروس‌های تجملاتی را درست نمی‌دانستند، اما پس از پایان جنگ جهانی اول دوباره لباس عروس‌های تجملاتی روی کار آمدند و استفاده از آن ها رایج شد. نکته‌ی جالب در مورد لباس عروس‌های این دوره این است که بسیاری از افراد رنگ لباس عروس را نشانه‌ای از نوع بخت عروس می‌دانستند، به طور کلی که بسیاری از افراد رنگ مشکی لباس عروس را نشانه‌ی بخت بد عروس و بدبختی او می‌دانستند.
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک انواع لباس عروسو لباس عروس پفی و لباس عروس اسلامی و لباس عروس دخترانه و لباس عروس و داماد و لباس عروسکی و لباس عروس ایرانی و لباس عروس ترکی و لباس عروس ایرانی جدید و لباس عروس بچگانه و لباس عروس بچگانه جدید و لباس عروس جدید پوشیده و لباس عروس چاق و لباس عروس چین دار و لباس عروس چاکدار و لباس عروس بلند و لباس عروس خوشگل و لباس عروس خاص و لباس عروس خیلی شک و لباس عروس حجابی شیک و لباس عروس خفن و لباس عروس خیلی خاص و لباس عروس خیلی شیک و لباس عروس حلقه ای را به شما معرفی کنیم.

 لباس عروس بچگانه ایرانی :

عشق پوشیدن لباس عروس با دامن پف دار پرنسسی برای همه دختربچه ها وجود دارد اما هر مدلی مناسب قد و سن آنها نیست. به طور کلی مدل های فانتزی پرنسسی و پف دار بهترین مدل ها برای لباس عروس بچه گانه است با رعایت این نکته که دختربچه هایی که کمی نسبت به حد معمول سایز بزرگتری دارند باید پیراهن هایی بپوشند که پف آن از کمی پایین تر از سینه خورده است ولی برای سایزهای نرمال رعایت این نکته چندان ضرورتی ندارد.
در هنگام خرید لباس عروس بچه گانه، به سن کودک خود توجه کنید. لباس عروس بچه گانه 2 ساله با لباس عروس بچه گانه 5 یا 7 ساله و حتی 10 ساله خیلی فرق می کند. از طراحی استایل گرفته تا نوع کارکرد و آموزشی که به کودک در استفاده از این لباس داده می شود، معیارها متفاوت می باشد. سعی کنید این موارد را از خیاطان تخصصی لباس عروس بچه گانه فرا بگیرید.
بعضی از والدین به این نکته تاکید می کنند که آموزش شیوه استفاده از لباس عروس های بچه گانه که توسط خیاط برای کودک دوخته می شود، تاثیرگذاری بیش تری توسط خیاط تا والدین دارد. چرا که معمولا بعضی از کودکان، سخن و نصیحت دیگران را در نگهداری و استفاده از لباس، جدی تر از والدین به خصوص مادران می پذیرند.
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک به سوالاتی مانند لباس عروس چه مده؟ و لباس عروس چی بپوشم ؟ و لباس عروس از کجا بخرم ؟ و چگونه با لباس عروس برقصم و چه لباس عروسی بپوشیم و چه لباس عروسی به من میاد ؟ و چه لباس عروسی برای افراد لاغر مناسب است را به شما پاسخ میدهیم. انتخاب کنید. عدم توجه به این نکته سبب می‌شود پس از پوشیدن لباس احساس پشیمانی داشته باشید.

منبع:https://haftoyek.com

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • نگار حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی