عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواع پوست و نحوه مراقبت از آن
پوست انسان انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آن باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگر می‌خواهید با انواع پوست و همچنین نحوه تشخیص محصولات مناسب برای پوست‌تان آشناشوید در این مقاله با ما همراه باشید.
تا ما انواع پوست چرب و پوست حساس و پوست خشک و پوست معمولی و پوست مختلط را به شما معرفی کنیم.
پوست چرب
برخی از افرادی زمانی که به حمام می روند و صورت خود را شستشو می دهند، ولی بعد از حمام هم هنوز احساس می کنند صورت آنها به خوبی شسته نشده و زیاد تمیز نیست، باید بدانند که آنها در بین انواع پوست، دارای پوست چرب می باشند.
این دسته از افراد به طور دائم پوست براق و روشنی دارند، به همین دلیل باید از شستشو دهنده هایی استفاده نمایند که قدرت شستشوی آنها بسیار زیاد است.
افرادی که دارای پوست چرب هستند، جوش های زیادی روی صورت خود می زنند و به همین دلیل باید صابون ها و شستشو دهنده های مخصوص و ویژه ای باید برای پوست خود خریداری کنند، تا پوست خود را به وسیله آنها تمیز کنند.
در این مقاله به سوالاتی مانند پوست چرب بهتر است یا خشک ؟ و پوست چرب چه ویژگی هایی دارد و آبرسان پوست چرب و تشخیص پوست چرب از خشک و تونر پوست چرب و تونر پوست چرب و شوینده پوست چرب و قیمت تونر پوست چرب و پاکسازی پوست چرب و محصولات پوست چرب و کرم مرطوب کننده پوست چرب و ماسک پوست چرب و پوست چرب و جوش سرسیاه و ماسک برای پوست های چرب و جوش دار و پوست چرب نشانه چیست و برای پوست چرب چه ضدآفتابی خوبه و ژل پوست چرب هیدرودرم و چربی پوست شکم و پوست چرب در طب سنتی و فوم شستشو پوست چرب و بهترین مرطوب کننده پوست چرب طبیعی و علت پوست چرب و صابون پوست چرب و کرم پودر برای پوست چرب قیمت مناسب و پنکک خوب برای پوست چرب پاسخ می دهیم.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

 چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

روش صحیح زدن رژ لب مایع

گام اول: آماده سازی لب

1- لب‌های خود را با بالم لب‌های مرطوب کننده آماده کنید. رژ لب مایع مدت طولانی روی لب می‌ماند و همین می‌تواند موجب خشکی لب شود؛ بنابراین برای مرطوب نگه داشتن لب‌ها، قبل از استفاده از رژ لب مقداری مرطوب کننده لب را روی لب‌های خود بمالید.

برای محافظت بیشتر از لب‌هایتان ترجیحا از بالم لب‌های بر پایه موم عسل استفاده کنید.

2- دور خط لب خود مقداری هایلایتر بمالید. برای برجسته‌تر کردن لب‌های خود، می‌توانید کمی هایلایتر در اطراف لب و مخصوصا در قسمت بالای هشتی لب بالا بزنید.

دقت کنید تنها مقدار کمی هایلایتر برای ایجاد بازتاب نور طبیعی استفاده کنید. استفاده بیش از حد ممکن است لب‌های شما را کمی عجیب جلوه دهد.

3- دور لب خود از کانسیلر استفاده کنید. اگر زیاد عرق می‌کنید یا هوا گرم و مرطوب است، احتمال دارد که رژ لب مایع روی نواحی اطراف لب شما پخش شود. برای جلوگیری از پخش شدن رژ لب، با استفاده از یک اسفنج آرایشی، مقداری کانسیلر روی پوست اطراف لب خود بزنید.

4- در صورت تمایل خط لب بکشید. کشیدن خط لب ضروری نیست، اما می‌تواند باعث شود لب‌هایتان بهتر دیده شوند. اگر می‌خواهید از خط لب استفاده کنید، الان زمان مناسب است؛ یعنی بعد از زدن بالم لب و استفاده از کانسیلر. برخی افراد دوست دارند تنها قسمت کمان بالای لبشان را خط بکشند.
برای کشیدن خط لب، از کمان میانی بالای لب خود شروع کنید و یک خط به سمت انتهای یک طرف لب خود بکشید. سپس همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید.

خط لب می‌تواند به ماندگاری رژ لب شما کمک کند، اما شما می‌توانید از آن برای کانتورینگ لب‌های خود نیز استفاده نمایید تا زیباتر به نظر برسد. برای انجام این کار، با استفاده از خط لب به آرامی سایه‌ای را در زیر لب پایینی خود به سمت مرکز ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کمان بالای لب خود را با خود را با کانسیلر یا هایلایتر برجسته نمایید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

 

خواص بی نظیر روغن رز ماری

روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.
روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.

روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش، مژه و ابرو شرح داده ایم.

خواص روغن رزماری برای پوست و صورت

توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

1.درمان آکنه و جوش صورت 

رطوبت طبیعی موجود در روغن رزماری یک درمان طبیعی برای آکنه و جوش صورت و قرمزی ناشی از جای جوش محسوب می شود.روغن رزماری راه حل بسیار آسانی برای درمان جوش و آکنه می باشد

ماسک رزماری برای جوش صورت

مقداری روغن رزماری را هر روز بر روی پوست صورت بمالید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند سپس آن را با یک حوله مرطوب و گرم تمیز کنید.به مروروزمان باعث کمتر شدن جوش های صورت می شود

2. درخشان کننده پوست صورت

روغن رزماری باعث بهبود گردش خون در پوست صورت شده و علاوه بر اینکه به عنوان درخشان کننده پوست صورت عمل می کند باعث سفید شدن پوست می شود.

3. جوان سازی پوست صورت

روغن رزماری حاوی مواد مغذی و تقویتی مورد نیاز پوست بوده که باعث درمان چین و چروک پوست شده و به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

ماسک ضد چروک رزماری

در یک کاسه کوچک 1 قاشق غذاخوری چای سبز سرد شده را با 1/2 قاشق سوپ خوری عسل و 3 قطره روغن رزماری ترکیب کنید و بر روی پوست صورت به جز دور چشم ها بمالید، بگذارید 7 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.بطور کلی روغن رزماری خواص تقویتی زیادی برای پوست و مو دارد4. درمان طبیعی آفتاب سوختگی

روغن رزماری حاوی آهن، کلسیم و مواد مغذی و تقویتی دیگری است که به عنوان یک درمان طبیعی برای آفتاب سوختگی استفاده می شود.

ماسک رزماری برای آفتاب سوختگی

چند قطره روغن رزماری را با 2 قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و بر روی آفتاب سوختگی بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید و بر روی پوست مرطوب کننده بمالید.
با استفاده از این ماسک آفتاب سوختگی تا مقدار زیادی درمان می شود

5. پاکسازی پوست صورت

مقادیر بالای مواد مغذی و ویتامین های موجود در روغن رزماری با افزایش جریان خون در پوست باعث پاکسازی پوست صورت می شود.روغن رزماری باعث شفاف شدن و روشن شدن پوست می شود.

6. درمان پف و سیاهی زیر چشم

روغن رزماری یک درمان طبیعی برای پف و سیاهی دور چشم محسوب می شود.و میتواند کمک بزرگی به از بین رفتن سیاهی زیر چشم کند

ماسک رزماری برای سیاهی دور چشم

1 قطره روغن رزماری را با 3/4 قاشق چایخوری روغن فندق ترکیب کنید و دور چشم ها بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب سرد خوب بشویید.این ماسک طبیعی از روغن رزماری بخوبی تیرگی و سیاهی زیر چشم را میگیرد
7. دئو دورانت طبیعی

روغن رزماری عطر خوبی دارد و می تواند به عنوان یک دئودورانت طبیعی مورد استفاده قرار گیرد. یک قاشق غذاخوری روغن رزماری را با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ترکیب کنید و با پنبه زیر بغل بمالید.این باعث میشود بوی بد زیر بغل گرفته شود

 منبع:https://haftoyek.com

 

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

آموزش آرایش مخصوص افراد عینکی

اگر شما هم چشمان ضعیفی دارید و ناچار به گذاشتن عینک روی صورتتان هستید و آرایش صورت را از خود محروم کرده اید. نگران نباشید در ادامه مطلب نکات اصولی و مهمی را بخوانید تا بتوانید یک میکاپ زیبا و جذاب از پشت قاب عینک داشته باشید، ضمناً آرایش خانم های عینکی کمی با بقیه افراد متفاوت است.
آرایش کردن خانم های عینکی نیازمند رعایت نکات و ترفندهایی است که باعث میشوند چهره ای جذاب و چشم هایی فوق العاده زیبا داشته باشند. بسیاری از خانم هایی که عینکی هستند نمیدانند چطور باید آرایش کنند تا زیباتر شوند، آرایش کردن خانم های عینکی یک سری ترفند و مراحل خاصی و اختصاصی دارد که باعث میشود جذابیت آن ها دوبرابر شود در این بخش از مقاله سایت هفت و یک نکاتی که خانم های عینکی درباره آرایش کردن باید بدانند را مشاهده میکنید که با رعایت کردن این نکات حسابی آرایش تان جذاب خواهد شد. و چهره ای بی نظیر و جذاب را برای خودتان ایجاد می کنید.
توجه داشته باشید که اینکه چگونه آرایش دقیق برای چشم تان داشته باشید حتما به شماره چشم بستگی دارد، شیشه عینک‌ها، چشم ها را درشت تر از حالت عادی یا ریزتر می کنند که با آرایش مناسب می توانید این مورد را اصلاح کنید.
توصیه های آرایشی برای خانم های عینکیمدل عینک

یکی از تاثیرگذارترین موارد در زمانی که آرایش می کنید فرم، رنگ عینک و رنگ شیشه عینک تان است، اگر آرایش شما با فریم عینک متناسب نباشد جلوه خوبی و جذابی ندارد، اگر شیشه عینک تان رنگی است باید رنگ آرایش چشم هایتان پررنگ باشد تا رنگ شیشه آن را مخفی نکند.
آرایش ابرو
پهن بودن و مدل ابروها تا حد زیادی به مدل و اندازه عینک بستگی دارد. اگر قاب عینکتان کوچک و باریک است و یا ابروهای نازکی دارید باید آنها را رنگ کنید تا توجه بیشتری به چشمان شما جلب شود.‏
اگر ابروهای پهن دارید و از عینک با فرم های بزرگ استفاده میکنید بهتر است ابروهایتان را خیلی‏ آرایش نکنید.
آرایش چشم
خانم های عینکی باید به آرایش چشم شان اهمیت ویژه ای بدهند تا بتوانند چشم های زیبایی پشت عینک داشته باشند و آرایش چشمشان به زیبایی به چشم بخورد ، خط چشم گربه ای بهترین گزینه برای عینکی ها است و چشمان جذابی به آن ها میدهد همچنین سایه چشم های روشن و مژه مصنوعی برای تکمیل آرایش چشم ضروری است.

مژه‌ها را نمایان‌تر کنید

از ریمل‌های چندکاره جهت فر دادن و صاف کردن مژه‌ها و همچنین حجم دادن مژه ها استفاده کرده و آنها را به سمت بالا حالت دهید. اگر مژه‌های‌تان بلند است، از یک ریمل ضدآب استفاده کنید. قبل از حالت دادن به مژه، اندکی از ریمل را در قسمت بالایی مژه‌تان قرار دهید و سپس از پایین به بالا و از نزدیکی ریشه ریمل زدن را آغاز کنید.

همچنین می‌توانید از خط چشم مایع در نزدیکی قسمت انتهایی مژه استفاده کنید. برای افراد عینکی ریمل‌های مشکی، انتخاب بهتری از ریمل‌های قهوه‌ای است. چند مرتبه مژه‌های‌تان را فر دهید تا حالت فر به خود بگیرند. با ترکیب ریمل و فرمژه زمانی که عینک می‌زنید، مژه‌های‌تان خیلی زیبا‌تر جلوه خواهند کرد.
آرایش لب
آرایش لب در زیبایی و جذابیت چهره جذابیت بسزایی دارد و همچنین تاثیر زیادی داریاگر آرایش چشم تان شامل ریمل و خط چشم نازک است خب بهتر است رنگ رژلب طبیعی باشد.
اگر فریم عینک تان رنگی است رنگ رژلب را روشن و یا همانند رنگ فریم انتخاب کنید و آرایش چشم کمتری انجام دهید. داشتن عینک توجه افراد را از روی لب‌ های شما می‌ گیرد پس رنگ‌هایی مانند سرخابی و بنفش بهترین انتخاب برای خانم‌ های عینکی است.
اگر فریم عینک تان تیره باشد رژلب صورتی پررنگ شما را جذاب می کند.به طور کلی رژ لب قرمز به همه نوع آرایشی می آید.
نکته ای که باید حتما حتما به آن توجه کنید :
برای تغییر فرم چشم ها، سیاهی و گودی زیر آن کانسیلر را فراموش نکنید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

بهترین کرم رفع چروک پیشانی

وقتی که علت ایجاد چین و چروک‌های پوست را بدانید، راحت‌تر با علائم پیری مقابله یا از آنها جلوگیری می‌کنید. اگر فقط چند لحظه داخل یک داروخانه قدم بزنید، متوجه سیل عظیمی از انواع لوسیون‌ها، سرم‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات پوستی و زیبایی دیگر می‌شوید که همگی قول می‌دهند چین و چروک‌ها، لک‌ها و نواقص دیگر را از پوست شما دور کنند. حتی اگر جزء افرادی باشید که استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نمی‌کنند، باز هم چیزهای زیادی هستند که باید از آنها اطلاع بیایید. برخی از حقایق مربوط به پوست باعث تعجب شما می‌شوند. اگر این حقایق را که احتمالاً تا به حال نشنیده‌اید، بدانید، این مقاله را بخوانیدهمچنین ما در این مقاله انواع کرم و کرم ضد چروک و کرم ضد چروک ایرانی و کرم ضد چروک بازیگران و کرم ضد چروک برای پوست خشک و کرم ضد چروک بوتاکس و و کرم ضد چروک بالا 50 سال و کرم ضد چروک بسیار قوی و کرم ضد چروک پیشانی و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک تضمینی و کرم ضد چروک تریاک و کرم ضد چروک صورت و کرم ضد چروک جایگزین بوتاکس و کرم ضد چروک جوانه گندم و کرم ضد چروک حاوی روغن آرگان و کرم ضد چروک خانگی و کرم ضد چروک خوب ایرانی و کرم ضد چروک دست و کرم ضد چروک دور چشم و کرم ضد چروک زیر 30 سال و کرم ضد چروک و ضد لک و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک زعفرانی و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک شب و کرم ضد چروک عالی و کرم ضد چروک عسل و کرم ضد چروک فاقد چربی و کرم ضد چروک وعسل و کرم ضد چروک و ضد آفتاب و کرم ضد چروک و روشن کننده و کرم ضد چروک دور گردن را به شما معرفی می نماییم.

 

 

1- تابش نور خورشید

اگر در شرایطی هستید که هر روز چند ساعتی را در ماشین‌تان می‌گذرانید، بدانید اشعه‌های زیانبار نور خورشید اشعه‌های (uva) که باعث افزایش چین و چروک‌های پوست می‌شوند، به راحتی از شیشه اتومبیل عبور کرده و به پوست‌تان نفوذ می‌کنند. فرقی نمی‌کند که یک روز تابستانی باشد یا نه. بهترین راه برای محافظت از پوست، در برابر این آسیب‌ها، استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب است.

 

 

2- خطوط اخم و مشکلات بینایی

مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک‌ها، افزایش سن و تابش نور مستقیم خورشید روی پوست و آسیب‌های ناشی از آن است. اما وجود چین و چروک‌های روی پیشانی و بین ابروها و در واقع خطوط اخم، می‌توانند نشان‌دهنده مشکل بینایی چشم‌ها باشند. بنابراین اگر این مشکل را برطرف سازید، ماهیچه‌های چشم دیگر به سختی فعالیت نمی‌کنند و راحت‌تر وظایف خود را انجام می‌دهند و این خطوط عمیق نیز کمتر و محوتر می‌شوند.

 

 

3- کلاژن

کلاژن از بخش‌های اصلی پوست است که باعث نرمی و انعطاف‌پذیری آن می‌شود.

افزایش تولید کلاژن‌های جدید، سبب می‌شود پوست سفت‌تر، پُرتر و محکم‌تر به نظر برسد و به همین ترتیب چین و چروک‌های آن کاهش یابد. معمولاً لوسیون‌ها حاوی اجزایی مثل ویتامین c، پپتیدها، اسیدهای هیدروکسی آلفا و رتینوئیدها هستند که همگی باعث تحریک سلول‌ها برای افزایش تولید کلاژن می‌شوند.

 

 

4- مرطوب نگه داشتن پوست 

همه ما می‌دانیم که باید هر روز مقدار کافی آب دریافت کنیم تا تمام ارگان‌های بدن خوب کار کنند. نوشیدن این مایع زندگی بخش روی پوست نیز تاثیر مستقیم دارد. وقتی که پوست خود را مرطوب و خنک نگه می‌دارید، نرم‌تر می‌شود. پوست‌های خشک و کم آب سریع‌تر چروک می‌خورند و معمولاً کدر و مات به نظر می‌رسند و خطوط چهره سریع‌تر روی آنها نمایان می‌شوند. آب می‌تواند سموم اضافی بدن را دفع کند. تجمع این سموم در بدن باعث ایجاد تغییرات منفی روی بدن و پوست می‌شود.

5- ژنتیک

 

چین و چروک‌های پوست اغلب ریشه‌های ژنتیکی دارند و افزایش و عمیق‌تر شدن آنها بسیار تحت تاثیر ژنتیک است. به پدر و مادر خود نگاه کنید، متوجه شوید که بروز و افزایش چین و چروک‌ها و سایر علائم پیری، مثل آویزان شدن صورت، گردن و چانه چه زمانی در شما اتفاق خواهد افتاد. بهترین راه برای به تعویق انداختن زمان پیدایش چین و چروک‌ها، یا جلوگیری از افزایش آنها، محافظت از پوست در برابر نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب حاوی روی و دی‌اکسید تیتانیوم است.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

انواع بلوز های زنانه تاپ و تیشرت : تاپ به انگلیسی top واژه‌ای از زبان انگلیسی‌است که برای نوعی لباس معمولاً زنانه که از کمر تا گردن را می‌پوشاند به کار می‌رود. در زبان انگلیسی، واژه تاپ برای انواع مختلفی از پوشش بالاتنه به کار می‌رود از جمله تی‌شرت اما در زبان فارسی واژه تاپ معمولاً فقط برای انواع خاصی از این نوع پوشش که آستین ندارند به کار می‌رود تاپ ممکن است توسط بندی که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد یا دور گردن واقع می‌شود روی تنه نگه داشته شود، یا آن که بدون بند باشد. به تاپ بدون بند در زبان انگلیسی tube top و به نوعی که بند آن در پشت گردن قرار می‌گیرد halter top گفته می‌شود. به نوعی که دارای بندهای روی شانه‌است نیز tank top گفته می‌شود. هم‌چنین برخی از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلی که شکم و کمر فرد را نمی‌پوشانند؛ به این انواع در زبان انگلیسی crop top نام می‌دهند. تاپ ‌ها شکل‌های مختلف دیگری هم دارند. تاپ ‌های مجلسی هم در این میان، طرفداران خاص خود را دارند. تاپ ‌های مجلسی طرح‌های متنوع تری دارند و خانم‌های بیشتری تمایل به خرید آن دارند. تاپ ‌های مجلسی برای مهمانی‌های دور همی زنانه، جشن تولد و مهمانی‌های مشابه مناسب هستند. تاپ ‌های مجلسی دارای یقه‌های متنوعی هستند. تاپ مجلسی یقه گرد، تاپ مجلسی یقه هفتی، تاپ مجلسی چین دار، تاپ مجلسی ساده و... تاپ ‌های مجلسی به دلیل اهمیتی که دارند، باید شیک تر از حالت معمولی باشند، طراحی آنها با توجه به مجلسی که قرار است تاپ در ان پوشیده شود، باد در نظر گرفته شود. معمولاً در تابستان خانم‌ها علاقه دارند در مهمانی‌ها، لباس‌های ساده تر و سبک تری تاپ بپوشند تا در مهمانی اذیت نشوند. بنابراین تاپ و شلوارک یا تاپ دامن را برای خودشان انتخاب می‌کنند که گرمای کمتری تحمل کنند. گرما دلیل اصلی استفاده از تاپ نیست، اما در این موضوع، بی تاثیر هم نیست.  تونیک:تونیک به نوعی بلوز یا تی شرت بلند گفته می‌شود معمولا تا زیر خط باسن و میان ران امتداد دارد. تونیک می‌تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. تونیک‌ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه 1980 میلادی وارد.  شومیز: کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند.  به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که مخصوص زنان است را شومیز میگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلی یعنی همان فرانسوی در گوگل جستجو کنید، گستره وسیعی از لباس بانوان را برایتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسی آن را یعنی کمه شومیز را به فارسی جستجو نمایید نوع خاصی از بلوز بانوان برایتان خواهد آمد که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر خواهید دید.  بلوز زنانه:بلوز (blouse) وامواژه‌ای فرانسوی است ، بلوز نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه است. ما در این مقاله سایت هفت و یک بلوز دامن و بلوز دخترانه و بلوز شلوار و بلوز اسپرت دخترانه مجلسی و بلوز بلد دخترونه و بلو بافتنی بچگانه و بلوز پلنگی و بلوز تک مجلسی و بلوز ترک و بلوز تونیک و بلوز تریکو جدید و بلوز جدید و بلوجلو بسته و بلوز جلو دکمه دار و بلوز جین زنانه و بلوز چهارخونه و بلوز چین دار دخترانه و بلوز حریر مجلسی شیک و بلوز حریر دخترانه و بلوز حاملگی و بلوز خانگی و بلوز خفاشی و بلوز خردلی و بلوز خاص و بلوز راحتی دخترانه و بلوز زمستانی دخترانه و بلوز زمستانی زنانه جدید و بلوز پیله دار و بلوز ساتن و بلوز سایز بزرگ و بلوز شلوار دخترانه نخی و بلوز شلوار سرهمی زنانه وبلوزگیپور دخترانه و بلوز فانتزی و خرید بلوز و خرید بلوز یقه اسکی و خرید بلوز مجلسی را به شما معرفی می کنیم. انواع مدل بلوز زنانه مجلسی شیک ایرانی مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیکپوش بودن نه پوشیدن لباس‌های گرانقیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیکپوشی ندارد برای شیکپوش بودن باید یک سری راز و ترفند وجود دارد که هیچکس از آن‌ها باخبر نیست در این بخش راز‌های شیک پوشی را با شما در میان میگذاریم. ساده پوشی  در دنیای مد و فشن مهمترین راز شیکپوش بودن ساده پوشی است، این یکی از نکاتی است که فشن بلاگر‌های ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر رعایت میکنند. حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده اید که با ساده‌ترین لباس‌ها چقد شیک به نظر میرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگلیس در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عین حال فوق العده شیکپوش بود.  اکسسوری‌ها  اکسسوری‌ها معجزه میکنند، بیشتر خانم‌ها اکسسوری‌ها را نادیده میگیرند و شاید اصلا از آن‌ها استفاده نکنند، اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه‌ای در شیکپوش به نظر رسیدن شما دارند. کیف های اسپرت، پیشنهاد این فصل طراحان است که برای چنین ست های تین ایجری به درد می خورد.انتخاب این شال برای خاص کردن ست شماست. بهتر است در این ست از شالی با رنگ شاد استفاده کنید تا کاملا تابستانی شوید.اگر خیال دارید به روز باشید باید برای عینک های آفتابی تان هم نقشه های درست و حسابی بکشید. توجه به فرم اندام  خانم‌های شیکپوش و خوشتیپ به یک نکته اهمیت ویژه میدهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب میکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس‌های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس‌ها برای خانم‌های لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسی انتخاب میکنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد. همیشه خانم ها دوست دارند که لباس شان را از سادگی دربیاورند. برای این ست یک گوشواره ریز، جلوه زیبایی به شما دختر خانم های جوان می دهد.در دنیای دختران جوان، این مدل دستبندها، محبوبیت زیادی دارند. هرچند طراحان برای تابستان امسال رنگ های تند را پیشنهاد نمی کنند اما با روزهای خوش جوانی همخوانی دارد.  مد روز باشید  در هر سنی که هستید برای شیکپوش به نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس‌های جدید استفاده کنید، وقتی مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.در این بخش مقاله سایت هفت و یک تونیک مجلسی جدید و تونیک ایرانی و تونیک چیست و تونیک زمستانی و تابستانی و تونیک دخترونه و تونیک شیک و تونیک خانگی و تونیک مناسب افراد چاق و لاغر و تاپ و تیشرت و تاپ و تیشرت مجلسی را به شما معرفی می کنیم جدیدترین مدلهای شومیز زنانه : شومیز زنانه  چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ شومیز از پرطرفدارترین انواع مدل های لباس زنانه است که در طول زمان وارد گروه پوشاک زنانه شده و امروزه مدل های بسیار زیادی از آن در فروشگاه ها و مزون های لباس بانوان به فروش می‌رسد. تا همین چند وقت پیش یکی از دغدغه های خودم فهمیدن دقیق تفاوت شومیز، بولز، تونیک و سارافون با یکدیگر بود!! البته امروز ممکن است این سوال دیگر سوالی پیش پا افتاده به حساب بیاید اما برای اینکه شاید شما هم با این مساله درگیر باشید، قصد داریم تا در این مطلب به بررسی شومیز و کاربرد های شومیز بپردازیم. به چه نوع لباسی شومیز می‌گویند؟ اصالتا کلمه شومیز معادل فارسی کلمه فرانسوی Chemise است. این کلمه به معنی لباس های تیشرت مانندی است که مدل های بسیار متنوعی دارند. اما در زبان ما شومیز به معنی مدل خاصی از لباس های زنانه است که در اصل از مدل پیراهن مرسوم مردانه گرفته و شده و به دنیای مد زنانه وارد شده است. شما در سایت هفت ویک می توانید به احتی خرید بلوز و خرید بلوز یقه اسکی و خرید بلوز مجلسی و خرید بلوز اینترنتی و خرید بلوز ارزان زنانه و دخترانه و خرید بلوز پولکی و خرید بلوز شلوار راحتی و خرید بلوز سفید و ست تاپ و تیشرت و مدل تاپ و تیشرت انجام دهید. جدید ترین مدل شومیز زنانه شومیز های زنانه ظاهری بسیار باوقار دارند. حتی ساده ترین و دم دستی ترین مدل های شومیز نیز نسبت به سایر لباس های عادی زنانه، به شما جلوه‌ای متین و ظریف خواهند بخشید. علاوه بر این به خاطر نوع جنس پارچه ای که در دوخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به زیبایی روی بدن می‌نشینند و شما را لاغر و البته کشیده نشان خواهند داد. به همین دلیل اگر می‌خواهید چندان از حال و هوای لباس های دخترانه دور نشوید و البته برایتان اهمیت دارد که در مجالس رسمی زنانه ظاهری موجه و نسبتا سنگین داشته باشید، یکی از اصلی ترین گزینه‌هایتان می‌تواند استفاده از شومیز مجلسی باشد. همین طور اگر می‌خواهید برای میهمانی های ساده دوستانه لباسی انتخاب کنید، شومیز های زنانه و دخترانه در عین این که به شما کمک می‌کنند تا کمی جا افتاده تر از سن‌تان به نظر برسید، انرژی و هیجان نهفته مناسبی در خود دارند. در ضمن توجه داشته باشید که شومیز ها هم مانندلباس های دیگر بلند و کوتاه دارند. و این بلندی و کوتاهی جدا از اینکه در متناسب نشان دادن قد شما موثر هستند، می‌توانید استایل های مختلفی را با کمک آن‌ها برای خود بسازید. برای مثال شومیز های بلند بیشتر مناسب مجالس رسمی تر هستند و شومیز های کوتاه تر در میهمانی های روزمره و کمی خودمانی تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته توجه داشته باشید که بیان این نکات لزوما به معنای درست بودن صد در صدی آن‌ها نیست و قطعا با توجه به سلیقه شما باید شخصی سازی شوند. اما این نکات در طول سال‌ها، جواب خود را پس داده اند و امتحان‌شان ریسک بسیار کمتری خواهد داشت.

 منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

کرم دور چشم مناسب برای رفع تیرگی و پف دور چشم

ویتامین‌های منحصر به فرد A، E، C در آن علاوه بر جوان سازی و کاهش چین و چروک، تیرگی‌‌های اطراف چشم را نیز برطرف می‌کند. برای استفاده از این کرم می‌توانید به اندازه دو قطعه زیر چشم زده و با نوک انگشتان آن را به صورت دورانی به دور چشم پخش کنید.این کرم برای انواع مختلف پوست مناسب است و در حفاظت از پوست اطراف چشم به خصوص برای پوست‌های حساس عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهد.

ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک انواع  کرم دور چشم  و کرم دور چشم ویتامین آ و با کیفیت ترین کرم دور چشم و کرم دور چشم پنبه ریز و کرم دور چشم حساس و کرم دور چشم خیلی خوب و کرم دور چشم خارجی و کرم دور چشم شب و کرم دور چشم ضد چروک و کرم دور چشم طبیعی و کرم دور چشم گیاهی و ژل کرم دور چشم و کرم دور چشم ضد آفتاب را به شما معرفی می کنیم.

سیاهی و دایره های زیر چشم ،یک وضعیت بسیار رایج هستند که هر فردی ، از جمله کودکان و سالمندان میتوانند تحت تاثیر آن قرار گیرند.پوست دور چشم معمولا تیره تر از قسمت های دیگر میباشد.ممکن است زیر یا بالای چشم وجود داشته باشند.

پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است و به دلیل مختلف این قسمت از پوست آسیب پذیرتر است.چشم بر زیبایی و جوان بودن تاثیر میگذارد. متاسفانه سیاهی زیر چشم باعث میشود که چند سالی بزرگتر به نظر برسید.تحت شرایط عادی ، مشکل خاصی برای سلامتی و زندگی افراد ندارند. اگر تازه ایجاد شده باشند.

عوامل ژنتیکی:

در نتیجه بسیاری از مطالعات ، به علت عوامل ژنتیکی ف بسیاری از افراد پوست نازک یا رگ های خونی کوچک زیر چشم دارند.این بدین معناست که والدین آنها هم چنین خصوصیتی دارند.طبق آخرین تحقیقات، توزیع ملانین در پوست زیر چشم نیز تحت تاثیر عوامل ژنتیکی قرار میگیرد.

کم آبی بدن:

هنگامی که بدن خشک باشد ، رگهای خونی زیر پوست حساس چشم متورم میشوند و باعث تیرگی آن میشود.

آفتاب:

اشعه ماورائبنفش در خورشید ،رنگدانه ملانین را زیر پوست تحت تاثیر قرار میدهد و باعث سیاهی و تیرگی زیر چشم میشود.

کمبود مواد غذایی:

رژیم غذایی ضعیف و کمبود مواد مغذی بر سلامتی شما تاثیر میگذارد. این شرایط از طریق علائم خارجی مانند پوست خشک، تیرگی ها ،و چین و چروک ظاهر میشود.

کم خونی:

آنمی ، خونریزی نا منظم را ایجاد میکند. در حالی که باعث ایجاد همو گلوبین میشود و در نهایت منجر به ایجاد تیرگی های زیر چشم میشود.

با بالا رفتن سن، مقداری از چربی و کلاژن اطراف چشم ها از بین می روند. ای موضوع همراه با نازک شدن پوست، باعث تیرگی و گودی زیر چشم ها می شود.

ابتلا به بیماری مونونوکلئوز ، بیماری که باعث می شود چشم های بیمار متورم و پف کرده شوند.

سلولیت پری اوربیتال ، بیماری که در واقع نوعی عفونت باکتریایی پلک ها است. در صورتی که این بیماری به درستی با آنتی بیوتیک درمان شود، جایی برای نگرانی نیست.

وجود بیش از حد نمک در رژیم غذایی باعث احتباس آب در بدن می شود و از جمله در زیر چشم ها نیز آب اضافی جمع می شود.

کم خونی، کم کاری تیروئید، تنش های عصبی و کمبود ویتامین هایی مانند آهن از جمله عوامل اکتسابی تیرگی دور چشم است،

سیاهی دور چشم در زنان به علت شیوع کم خونی در زنان نسبت به مردان است.خستگی پوست دور چشمتان را پیر و تیره می‌کند

البته باید توجه داشت که خستگی نیز می‌تواند یک توضیح منطقی برای بروز تیرگی در دور چشم باشد و این قبیل تیرگی‌های دور چشم که به دلیل خستگی بروز می‌کنند، نگران کننده نیستند و به مراقبت پزشکی نیاز ندارند چرا که با استراحت، چشم فرصت پیدا می‌کند به حالت طبیعی خود بازگردد و عوارضی، چون تیرگی دور چشم در این صورت از بین خواهد رفت.

در صورت خستگی بیش از حد فقط با چند ساعت خوابیدن رنگ پوست دور چشم فرد به حالت عادی خود باز می‌گردد، اما در کسانی که دچار کم‌خوابی یا بی‌خوابی هستند، پوست خسته می‌شود و در نتیجه بافت‌های پوستی تیره‌تر به نظر می‌آیند و رگ‌های خونی زیر پوست دیده می‌شوند.همچنین بی‌خوابی نیز می‌تواند باعث ایجاد مایع در زیر چشمان شما شود و پف و سیاهی پوست دور چشم در این صورت سراغ افراد می‌آید. 

کرم دور چشم خارجی مناسب تر است یا ایرانی ؟

 

کرم دور چشم محصول بی نظیری در زیبایی دور چشم و پوست شما می باشد که بایستی به صورت مرتب و منظم از آن استفاده کنید. با توجه به عوامل بسیار زیادی پوست دور چشم بعد از گذشتن مدت زمانی دچار چروکیدگی و تغییر رنگ می دهد که این موضوع برای افراد به خصوص خانم بسیار ناخوشایند می باشد. به همین جهت به دنبال راه های مختلف برای رفع این مشکل هستند که بهترین راه برای درمان آن استفاده از کرم های دور چشم می باشد. کرم های دور چشم از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه و طبیعی تهیه می شود و بهترین و شگفت انگیزترین تاثیر را در سلامتی و محافظ دور چشم شما خواهد داشت. پوست اطراف دور چشم بسیار نازک و از حساسیت بالایی برخوردار می باشد که به همان اندازه نیز نیاز به مراقبت ویژه دارد و بایستی نهایت توجه و دقت خود را به خرج ببرید. شما می توانید انواع بسیار مختلفی از کرم دور چشم را در ویترین های فروشگاه های لوازم بهداشتی پیدا کنید و یکی از بهترین آن ها را برای مصارف روزانه خود تهیه و خریداری نمایید. کرم دور چشم یکی از بهترین و واجب ترین محصولاتی می باشد که امروزه مرود استفاده بسیار از افراد جامعه واقع شده است. شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه خود یکی از بهترین مارک های کرم دور چشم را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید.

لیست کرم های دور چشم ایرانی:

 

کرم دور چشم درمالیفت

کرم دور چشم سیگل

کرم دور چشم پریم

کرم دور چشم دکتر ژیلا

کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم مدلین

کرم دور چشم هیدرودرم

کرم دور چشم مای

کرم دور چشم الارو

لیستی از معروف ترین کرم های دور چشم خارجی

 

L"Oreal Revitalift کرم دور چشم لورال

کرم دور چشم استی لودر Estee Lauder

نئوستراتا (NeoStrata) کرم دور چشم

کرم دور چشم نئوتروژینا Neutrogena

کرم دور چشم کیووی qv

کرم دور چشم اون aven

Oriage کرم دور چشم اوریاژ

کرم دور چشم پریمیوم لیراک lierac

کرم دور چشم بایودرما

کرم دور چشم میس ادن

کرم دور چشم لاروش پوزای

کرم دور چشم نوکس

کرم دور چشم لانکوم

کرم دور چشم ویشی (Vichy

کرم دور چشم کلینیک (Clinique)

کرم دور چشم ایوروشه yves rocher

ما در این مقاله سایت هفت و یک به وسوالاتی مانند فرق کانسیلر با کرم دور چشم و نظرات راجع به کرم دور چشم و چه کرم دور چشمی خوبه و کرم دور چشم زیر 30سال و علائم حساسیت به کرم دور چشم و سوزش چشم با کرم دور چشم و طریقه مصرف کرم دور چشم و کرم دور چشم عالی میخوام و کرم دور چشم عالی میخوام پاسخ می دهیم.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

آرایش هماهنگ با بینی

آرایش هماهنگ با بینی
آرایشگری و آرایش کردن هنر به شمار می آید و نیاز به مهارت کافی دارد. برای نمونه اگر بینی تان کوچک است و از سایه های تیره برای کناره بینی تان استفاده می کنید قطعا بینی تان کوچکتر به نظر می رسد. در ادامه نحوه انجام آرایش هماهنگ با فرم بینی تان را آورده ایم. 
بینی های بلند
این افراد برای کوتاهتر به نظر رسیدن بینی شان، برای نوک بینی و زیر نوک بینی بایستی از یک سایه تیره تر از رنگ پوستشان استفاده کنند. 
بینی های پهن
بایستی با استفاده از سایه تیره تر از رنگ پوست خود برای دو طرف بینی تان استفاده نمایید. این سایه تیره را اندکی به طرف گونه ها کشیده و بخش های برجسته صورت نظیر گونه ها را روشن کنید. این گونه بینی شما کوچکتر به نظر می رسد. بینی های کج

سایه زدن در این بینی ها هم به شکل بینی های پهن است. با این تفاوت که افزون بر دو سمت بینی بایستی روی بخش کج یا انحراف دار بینی خود سایه تیره بزنید. این تیرگی را اندکی به طرف گونه ها ادامه دهید. 
هنگام درست کردن موهای خود از آرایششگر بخواهید حین درست کردن موهایتان به فرم موهایتان هم توجه کافی داشته باشد. 

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

روش فوری سفید شدن پوست در 1 هفته 

همه دوست داریم که در کمترین زمان ممکن پوست خود را روشن ولطیف و زیبا و جذاب کنیم ، از شر آفتاب سوختگی راحت بشویم. جای هیچ نگرانی نیست باماهمراه باشید.
امروزه همه ظاهرعالی را دوست دارند و بنا به همین دلیل درپی داشتن پوست روشن هستند البته که حق هم دارند زیرا پوست آیینه زیبایی و شخصیت شماست و این طبیعی است که کمی تیره شدن و یا آفتاب سوختگی شمارانگران کند. روش های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا پوست خود را روشن کنید و نسبت به مواد یا کرم های شیمیایی انتخاب امن تری برای پوست شما هستند. که ما در این مقاله سایت هفت و یک همه آنها را به شما آموزش می دهیم.
ماسک های طبیعی که در این مطلب برای شما آورده ایم یکی از انتخاب های مطمن برای روشن کردن پوست در کمترین زمان بدون اینکه هیچ خطری پوست شما را تهدید کند ، هستند. این ماسک ها علاوه بر اینکه پوست شما را روشن می کند تاثیر زیادی در محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید نیز دارند . همچنین این ماسک ها موجب تقویت پوست تان هم می شوند.در این مطلب ما چند مورد از بهترین این ماسک ها همراه با دستور مصرف به شما معرفی می کنیم تا درکمتر از 7روز به نتیجه دلخواه خود برسید.
سفید شدن پوست های تیره آنقدرها هم که تصورش را می‌کنید کار سختی نیست. کافی است به برنامه منظمی که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم عمل کنید. برای پیروی از این برنامه شما به وسایل بسیار ساده‌ای نیاز دارید. با با این مقاله سایت هفت و یک همراه باشید.
اما اولین نکته ای که باید حتما مورد توجه قرار دهید این است که توصیه می‌کنیم در ابتدا صورت خود را شسته و در نور مناسب از چهره خود عکس بگیرید تا بعد از پایان برنامه بتوانید تغییرات پوست خود را به خوبی مشاهده کنید.
در ابتدا باید جنس پوست خود را بشناسید
ابتدا در حالت عادی پوست خود را لمس کنید. اگر به نظرتان به راحتی می‌توانید انگشت خود را حرکت دهید و کمی احساس چرب بودن دارید پوست شما چرب است. در صورتی که با کشیدن دست روی پوست خود کمی با سختی مواجه هستید و بعد از شستشو نیز روی صورت خود سفیدک می‌بینید، دارای پوست خشک هستید و در غیر این صورت پوست شما معمولی است.اگر روی پوستتان جوش و اکنه مشاهده کردید پوست شما آکنه ای می باشد.
این نکات را طی یک هفته رعایت کنید تا پوستتان روشن تر شود :
1) دستگاه بخور را آماده کنید و اگر دستگاه ندارید یک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روی گاز قرار دهید و شعله را ملایم کنید تا خیلی ریز قل بزند.برای پوست‌های خشک، حساس یا جوش‌دار از بابونه خشک و برای پوست‌های چرب مخلوط آویشن و نعنا تازه یا خشک و مقداری آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید. افراد دارای پوست‌های معمولی می‌توانند از گل خشک یا بابونه استفاده کنند.این کار را تکرار کنید زیرا تا حدود زیادی باعث روشن شدن پوستتان می شود.روش فوری  سفید شدن پوست در 1 هفته 

همه دوست داریم که در کمترین زمان ممکن پوست خود را روشن ولطیف و زیبا و جذاب کنیم ، از شر آفتاب سوختگی راحت بشویم. جای هیچ نگرانی نیست باماهمراه باشید.
امروزه همه ظاهرعالی را دوست دارند و بنا به همین دلیل درپی داشتن پوست روشن هستند البته که حق هم دارند زیرا پوست آیینه زیبایی و شخصیت شماست و این طبیعی است که کمی تیره شدن و یا آفتاب سوختگی شمارانگران کند. روش های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا پوست خود را روشن کنید و نسبت به مواد یا کرم های شیمیایی انتخاب امن تری برای پوست شما هستند. که ما در این مقاله سایت هفت و یک همه آنها را به شما آموزش می دهیم.
ماسک های طبیعی که در این مطلب برای شما آورده ایم یکی از انتخاب های مطمن برای روشن کردن پوست در کمترین زمان بدون اینکه هیچ خطری پوست شما را تهدید کند ، هستند. این ماسک ها علاوه بر اینکه پوست شما را روشن می کند تاثیر زیادی در محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید نیز دارند . همچنین این ماسک ها موجب تقویت پوست تان هم می شوند.در این مطلب ما چند مورد از بهترین این ماسک ها همراه با دستور مصرف به شما معرفی می کنیم تا درکمتر از 7روز به نتیجه دلخواه خود برسید.
سفید شدن پوست های تیره آنقدرها هم که تصورش را می‌کنید کار سختی نیست. کافی است به برنامه منظمی که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم عمل کنید. برای پیروی از این برنامه شما به وسایل بسیار ساده‌ای نیاز دارید. با با این مقاله سایت هفت و یک همراه باشید.
اما اولین نکته ای که باید حتما مورد توجه قرار دهید این است که توصیه می‌کنیم در ابتدا صورت خود را شسته و در نور مناسب از چهره خود عکس بگیرید تا بعد از پایان برنامه بتوانید تغییرات پوست خود را به خوبی مشاهده کنید.
در ابتدا باید جنس پوست خود را بشناسید
ابتدا در حالت عادی پوست خود را لمس کنید. اگر به نظرتان به راحتی می‌توانید انگشت خود را حرکت دهید و کمی احساس چرب بودن دارید پوست شما چرب است. در صورتی که با کشیدن دست روی پوست خود کمی با سختی مواجه هستید و بعد از شستشو نیز روی صورت خود سفیدک می‌بینید، دارای پوست خشک هستید و در غیر این صورت پوست شما معمولی است.اگر روی پوستتان جوش و اکنه مشاهده کردید پوست شما آکنه ای می باشد.
این نکات را طی یک هفته رعایت کنید تا پوستتان روشن ترشود :
1) دستگاه بخور را آماده کنید و اگر دستگاه ندارید یک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روی گاز قرار دهید و شعله را ملایم کنید تا خیلی ریز قل بزند.برای پوست‌های خشک، حساس یا جوش‌دار از بابونه خشک و برای پوست‌های چرب مخلوط آویشن و نعنا تازه یا خشک و مقداری آبلیموی تازه را به آب اضافه کنید. افراد دارای پوست‌های معمولی می‌توانند از گل خشک یا بابونه استفاده کنند.این کار را تکرار کنید زیرا تا حدود زیادی باعث روشن شدن پوستتان می شود.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

ماسک قهوه کاکائو

ماسک قهوه کاکائو
قطعا همه خانم ها به دنبال راهی برای دستیابی به پوستی زیبا هستند و در این بین ماسک های پوستی را هم امتحان می کنند. در ادامه طرز تهیه ماسک های پوستی با استفاده از قهوه و کاکائو را آورده ایم. شاید دستور تهیه ی این ماسک شبیه به دستور پخت شیرینی باشد. ولی نگران کالری های اضافه نباشید. 
قهوه تا حدودی مانع از دست رفتن آب از نسوج بدن می شود. همچنین کاکائو منبع غنی آنتی اکسیدان است. هر دو ماده پوست معمولی مایل به چرب را به پوستی سالم و درخشان مبدل می سازد. قطعا همه از چنین پوستی استقبال می کنند. 
ماسک قهوه و کاکائو در ظرف شیشه ای در بسته 
پیش از استفاده از این ماسک روی پوست، آن را روی بخش داخلی بازو که حساس تر است امتحان کرده و اطمینان یابید نسبت به این مواد حساسیت ندارید. این ماسک، ماسکی ضخیم است. ماسک را به استثنای چشمانتان روی صورت گذاشته و دقت داشته باشید زمان استفاده از ماسک، روی پوستتان خراش نیافتد. چرا که تفاله های قهوه می تواند موجب ایجاد خراش روی سطح پوست گردد. 
مواد لازم برای تهیه ماسک
4 قاشق غذاخوری پودر کاکائو تلخ
2 قاشق غذاخوری عسل گرم شده
4 قاشق غذاخوری قهوه فوری یا دانه های قهوه، تفاله ریز و نرم
یک عدد تخم مرغ (یا 4 قاشق غذاخوری ماست معمولی، شیر یا شیره برای ماسک های نازکتر)

  • نگار حسنی