عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

عروس و میکاپ

آرایشی عروس و میکاپ

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معمولاً یک کرم ضد لک عالی دارای 2درصد هیدروکینون (Hydroquinone) است. این مقدار برای روشن‌تر کردن پوست و ازبین‌بردن لکه‌ها کفایت می‌کند. از طرف دیگر بانوانی که سودای درخشان‌تر شدن پوست را در سر می‌پرورانند باید سراغ کرم روشن کننده را بگیرند. این دو محصول، پوست را روشن‌ و درخشان می‌کنند. البته شرط موفقیت در این است که از دیگر محصولات رسیدگی به پوست غافل نشویم و برای بیرون از منزل از ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر کمک بگیریم.
اگر به دنبال خرید کرم ضد لک عالی می‌گردید باید ابتدا تفاوت میان آن را با کرم روشن‌ کننده مشخص کنید. کرم ضد لک محصولی است که در داروخانه و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش فروخته می‌شود. وجود هیدروکینون در این کرم‌ها کاهش لکه‌های سیاه و قهوه‌ای و کک و مک را که در اثر قرارگرفتن در برابر نور خورشید ایجاد شده است، تضمین می‌کند.
از طرف دیگر کرم روشن کننده به‌عنوان محصول آرایشی شناخته می‌شوند که دارای ترکیبات مختلفی مانند ویتامین C، آربوتین (arbutin)، عصاره‌ی انواع توت، عصاره‌ی شیرین‌بیان و نیاسینامید (niacinamide) هستند. تحقیقات آزمایشگاهی ثابت کرده که وجود این مواد، اثربخشی چشمگیری در هماهنگ‌کردن رنگ پوست دارند و سطح آن را جذاب و درخشان می‌کنند. به این ترتیب می‌توان گفت بانوانی که لکه‌های تیره امان آن‌ها را بریده، باید سراغ کرم ضد لک را بگیرند. روزی یک یا دو بار استفاده از یک کرم ضد لک عالی دارای هیدروکینون در بازه زمانی 2 تا 3 ماه، تمامی لکه‌های قهوه‌ای و تیره پوست را که طی یک سال گذشته روی پوست ایجاده شده‌اند را از بین می‌برد. به عبارت دیگر به ازای هر 1 سال که از عمر لکه‌ها روی پوست می‌گذرد باید 2 ماه از یک کرم ضد لک خوب استفاده کنید تا به طور کامل از شر این لکه‌ها راحت شوید.
قیمت ، مشخصات و خرید روشن کننده و ضدلک خوب و ارزان
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای صبح
1. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
2. تونر بزنید؛
3. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
4. به نواحی لکه‌دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
5. روی همه‌ی قسمت‌های صورت کرم روشن کننده بمالید. (این فرایند را می‌توانید فقط بعدازظهرها انجام دهید)؛
6. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب با مقدار SPF 30 و بیشتر از آن را فراموش نکنید.
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای عصر
1. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
2. تونر بزنید؛
3. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
4. به قسمت‌های لکه دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
5. به همه‌ی صورت کرم روشن کننده بمالید؛
6. صورت را به سرم تقویت پوست آغشته کنید؛
7. مرطوب کننده شبانه و کرم دور چشم بزنید.
به بانوانی که کرم ضد جوش می‌زنند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این کرم‌ها را روی صورت بمالند و سپس سراغ کرم ضد لک یا روشن کننده بروند.
در این بخش مقاله هفت و یک با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید براحتی خرید کرم روشن کننده و خرید کرم شب روشن کننده و خرید کرم روشن کننده ارزان و خرید کرم روشن کننده ارزان قیمت و خرید کرم سفید کننده ارزان را انجام دهید .

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

آموزش حرفه ای طراحی ابرو با مداد و سایه

شاید تا به حال دیده‌اید که بعضی‌ها آنقدر ابروهای زیبایی دارند که مانند این است یک نقاش ماهر آنها را طراحی کرده است. حالا ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا خود شما تبدیل به همان نقاش ماهر شوید و بهترین ابرو را برای خود طراحی کنید. داشتن ابرو طبیعی و پر در کنار زیبایی باعث می شود، چهره شما جوانتر به نظر برسد. اگر مدل ابروهایتان به طور طبیعی ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام ابرو برداشتن اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید اگر می خواهید ابروی طبیعی داشته باشید، لازم نیست هزینه های آنچنانی کنید، می توانید با رعایت چند نکته ظریف به این هدف برسید.

ما در این مقاله در مورد موضوعات متنوعی مانند مداد ابرو اتود و مداد ابرو هاشوری و آموزش سایه زدن ابرو و آموزش کامل آرایش ابرو و مداد ابرو اسکار و مداد ابرو پیچی و مداد ابرو تاتو و مداد ابرو چرب خوبه یا خشک و مداد ابرو ی خوب و مداد ابرو سه شاخه و مداد ابرو ضد ریزش و مداد ابرو تقویتی و مداد ابرو طبیعی و مداد ابرو عروس و مداد فلورمار و مداد ابرو گیاهی و مداد ابرو مشکی و مداد ابرو کلاسیک و مداد ابرو چی بخرم و مداد ابرو رنگ روشن و مداد ابرو دودی و مداد ابرو رنگ ثابت اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم . و همچنین آموزش کامل استفاده از مداد ابرو و سایه ابرو و مداد هاشور ابرو را برای شما بیان می کنیم.روش اول : پیدا کردن شکل ایده آل شما

در این قسمت فقط می خواهیم شما شکل مورد نظر ابروی خود را پیدا کنید .پیدا کردن جایی که ابروها باید شروع شوند.یک نقطه مداد را بر روی بینی خود بگذارید تا عمق ابروتان را ببیند. لبه مداد که به بینی نزدیکتر است خطی را که در آن سینه ابرو شما باید شروع شود مشخص می کند. اگر از این نقطه فراتر رود، شما باید موچین را برای حذف موهای بیش از حد استفاده کنید.

نقطه انتهایی ایده آل خود را تعیین کنید.

ابرو شما باید با زاویه ۴۵ درجه از گوشه بیرونی چشم شما پایان یابد. با حفظ مداد در کنار سوراخ بینی، مداد را روی بینی و گوشه بیرون چشم خود بگذارید. این جایی است که دم ابرویتان باید باشد.
شما می توانید این نقطه را با یک نقطه از مداد ابرو خود علامت گذاری کنید.

نقطه قوس ایده آل خود را پیدا کنید.

در سمت راست لبه بیرونی مداد را با لبه بیرونی ابرو خود قرار دهید. این جایی است که قوس شما باید شروع شود.
تعیین اینکه آیا ابروهای شما یکسان هستند یا خیر.

مداد را به صورت افقی در بالای تارهای خود نگه دارید تا مطمئن شوید که آنها در همان ارتفاع هستند. اگر آنها نباشد، بلافاصله سعی نکنید آنها را به همان اندازه کوچک کنید. با کمک مداد می توانید آنها را تا ارتفاع مشابهی بسازید.
بهترین شکل ابرو را برای صورت خود انتخاب کنید.

از شکل چهره خود برای کمک به تعیین بهترین شکل ابرو های خود استفاده کنید.
اگر یک چهره دور داشته باشید، زاویه تیز و بلند ابرو چشم های شما را باز می کند و صورت را متعادل می کند.
اگر شما یک صورت بیضی دارید، می توانید از اکثر شکل ها استفاده کنید. اگر صورت شما بلند است، سعی کنید طول ابروهای خود را افزایش دهید و آنها را یا بیش از حد تیره نکنید.

روش دوم طراحی ابرو:

- با مداد ابرو قاب زیرین ابرو را بکشید تا مرز آن کاملا مشخص شود.اکنون باید داخل ابروها را با پودر یا سایه ابرو پر کنید، اگر در این مرحله مهارتی ندارید می‌توانید یک ورق پلاستیکی را زیر ابروهایتان بگیرید تا پودرها روی پلک پخش نشود.

خط مرزی زیر ابرو باید کاملا مشخص باشد،اما دیگر جاهای ابرو باید حالتی طبیعی داشته ‌باشد.

با ضربات آهسته ابرو را پر کنید، در این مرحله بهتر است از 2 رنگ پودر کمی تیره‌تر و کمرنگ‌تر استفاده کنید، یعنی برای کناره‌های ابرو از کم‌رنگ‌تر و داخل ابرو پر رنگ‌تر .حواستان باشد به هیچ وجه نباید پودر اضافی روی برس باشد.

توجه: اگر قسمت جلوی ابروهایتان را خیلی زاویه دار و مستطیلی بکشید باعث می شوید غیرطبیعی به نظر برسند و چهره شما را مصنوعی نشان دهند. به جای اینکه ابتدای ابرویتان را با زاویه و مستطیل شکل بکشید، با استفاده از یک مداد ابرو یا قلم ابرو و پودر یا حتی ریمل ابرو، طوری آن را شکل دهید که طبیعی تر جلوه کند و مشخص نشود شما در ابروها مداد کشیده اید.

حالا با یک برس ریمل تمیز رنگ‌های ابرو را یکنواخت کنید، زیرا این برس کشیدن تمام پودرهای اضافی را نیز پخش می‌کند و به ابرو حالتی طبیعی‌تر می‌دهد. اگر لازم است زیر ابرو را کانسیلری که یک درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، بمالید تا هم قاب ابرو خود را بهتر نشان دهد و هم ابروهایتان تمیزتر به نظر برسند.روش سوم طراحی ابرو

در این مرحله دیگر وقت آن رسیده است که ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید.
پوست و برس ها را آماده کنید.ابروهای خود را با پودر شفاف بپوشانید. پودر آرایش اجازه می دهد تا مداد ابرو طولانی تر بماند.
از یک برس کوچک استفاده کنید.

به شکل بسیار کم ابرو طراحی کنید.
طراحی بسیار ملایم به شما این امکان را می دهد که اگر بخواهید اشتباهی را مرتکب شوید لازم نیست که آن را کامل پاک کنید.
روشچهارم پر کردن ابروهای شما

در این مرحله میخواهیم که آموزش دهیم چگونه ابروهایتان را پر کنید.
مداد ابرو را انتخاب کنید.

سایه های مختلف را در کنار دست خود آزمایش کنید تا بتوانید ببینید که آیا سایه دارای حالات گرم و یا سرد است. اگر موهای قرمز یا توت فرنگی دارید، گرم (قرمز یا پرتقال) به نظر می رسد خوب است. سایر رنگ مو باید با زیر رنگ های سرد خنثی (بلوز، گرادیان و گلابی پینک) باشد.

کسانی که موهای سیاه را دارند، باید از مداد سیاه نیز دور باشند. در عوض، قهوه ای تیره را امتحان کنید. .
مداد خود را به یک نقطه خوب تیز کنید.

چهره خود را در با خط جامد رنگ آمیزی نکنید .در عوض، شما سعی کنید آنچه را که مانند بسیاری از موهای اضافی به نظر می رسد، بکشید. شما می توانید از تیز کننده برای خط چشم و مداد ابرو استفاده کنید، اما یک تیز کننده برای مداد معمولی نیز کار خواهد کرد.
اگر مداد را بیش از حد نرم می کند، آن را در یخچال قرار دهید .
رنگ را با یک اسپویل یا قلم مو چهره مخلوط کنید.

اسپولی را از طریق سوزن خود، از جلو به دم بشویید. این رنگ را ملایم و سایه دار خواهد کرد.
به یاد داشته باشید که رنگ را روی قوس و دم ابرو نکشید.
پایان دادن به موم یا ژل براق.

با استفاده از یک موم یا ژل براق، ابروهای تازه خود را در جای خود قرار دهید.
اگر اشتباهی کرده اید یا مایل به برش ابروهای خود هستید ، چشم هایتان را روشن کنید،یا از یک قلم مو کوچک استفاده کنید.
برای اشتباهات کوچک، با نوک یک سواب پنبه پوشیده شده در سایزر پاک کنید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

 

مژه مصنوعی دانه ای ، کامل یا نیمه ؟
داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشه چشمها بزرگترو درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه می افزاید. همه خانم ها دوست دارندکه مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.البته مژه مصنوعی راه حل دائمی نیست.
ولی وقتی که عجله دارید یا به میهمانی دعوت شدید حسابی به کارتون میاد .
در این مقاله ما در مورد موضوعات مختلفی مانند مژه مصنوعی سه بعدی و مژه مصنوعی طبیعی و مژه مصنوعی تکی و مژه مصنوعی مغناطیسی و مژه مصنوعی مویی و مژه مصنوعی پر و مژه مصنوعی بدون گره و مژه مصنوعی جدید و مژه مصنوعی عمده و مژه مصنوعی برای چشم ریز و مژه مصنوعی برای عروس و مژه مصنوعی برای چشمان درشت و مژه مصنوعی چسب دار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:
 

مژه های مصنوعی نواری
این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.
نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.
مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.
مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.
همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و...

همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود،
طوری که حتی از زدن ریمل هم راحت تر است.
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.
مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.
همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

نمای مژه مصنوعی سه بعدی روی چشم 

مژه مصنوعی سه بعدی می‌تواند صورت شما را برای یک آرایش کامل آماده کند. این مژه به راحتی به پلک یا مژه‌های شما می‌چسبد و استفاده از آن بسیار راحت است.این مژه مصنوعی از سیلیکون بسیار مرغوب سازگار با پوست و موی شما ساخته شده است .

منبع::https://haftoyek.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

قسمت دوم : از پرایمربرای زیرساز آرایش استفاده کنید.
قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود.
با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. مقدار کمی از پرایمر برای کل صورت کافی است. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.
قسمت سوم : استفاده از کرم پودر یا موس گریم برای یکدست کردن صورت
از کرم و یا کرم پودر با قدرت پوشش دهندگی بالا استفاده کنید. با استفاده از کرم پوست شما حالت یکنواخت پیدا می کند و شما می توانید به کمک کرم یا کرم پودر رنگ دلخواهتان را به پوست صورتتان بدهید. اگر شما پوست روشن و سفیدی دارید و ترجیح می دهید که پوستتان را تیره تر کنید بهتر است که از کرم ها با شماره 4 به بالا استفاده نمایید. بهتر است که رنگ کرم پودر شما برای روز به رنگ پوستتان نزدیک تر باشد و برای شب از کرم پودر هایی که دو درجه از پوستتان تیره هستند استفاده نمایید.
قسمت چهارم : زاویه دار کردن صورت و کانتور بینی
در این مرحله با کمک یک کرم پودر تیره تر از کرم زیر ساز یا پالت کانتور برجستگی هایی را برای صورت خود ایجاد کنید. خط گونه را با کمک کرم تیره برجسته کنید و زیر چشم و بالای گونه ها را مقداری روشن تر کنید. اگر شما تمایل دارید که بینی خود را کوچک تر نشان دهید رویدو طرف خط بینی را به کمک یک کرم تیره مقداری تیره کنید. و روی تیغه بینی را خطی سفید بکشید.ایجاد برجستگی های صورت را بهتر است که با کمک اسفنج تمیز یا قلم موی مخصوص گریم انجام دهید و اطراف کرم تیره را محو کنید تا گریم صورت طبیعی تری را داشته باشید.شما همچنین در این مرحله میتوانید رژ گونه بزنید.قسمت پنجم : استفاده از پودر فیکس بر روی کل صورت

برای استفاده از پودر فیکس قلم بزرگی را که شبیه به قلم رژ گونه است در داخل پودر فیکس یا پودر بچه بچرخانید و سپس قلم را به همه جای صورت خود بمالید با این کار همه سطح پوست شما یکدست خواهد شد و پودر سایه از روی صوتتان به راحتی پاک می شود.
قسمت ششم : استفاده از سایه پشت چشم
حتما قبل از زدن سایه رنگ سایه تان را انتخاب نمایید بهتر است که رنگ سایه با رنگ لباس مجلسی شما مطابقت داشته باشد. برای آرایش روز از رنگ های مات و کم رنگ استفاده کنید و برای آرایش شب از رنگ های براق و پر رنگ بهتر است استفاده کنید.

قسمت هفتم : استفده از رژلب و خط لب

در این مرحله شما باید از رژ لبی استفاده کنید که با رنگ پوست و سایه ای که برای پشت چشمتان استفاده کرده اید ست شود و همچنین بعد از رژ لب میتوانید برای براق شدن بیشتر آن از برق لب استفاده کنید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

اسامی انواع شورت زنانه
اولین لباس زیری که هر شخصی بر تن میکند شورت ها می باشد.مردان و زنان مدل های مختلف شورت را بر تن می کنند.
شورت بندی (Thong)
هنگامی که درباره انواع شورت زنانه صحبت به میان می‌آید، مدل بندی یا Thong مدلی غیر متعارف محسوب می‌شود.
با این حال این مدل از شورت‌ها در میان بسیاری از زنان، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. کِش بالای این شورت دارای نوار بسیار باریکی است و مانند یک رشته در دور کمر پیچیده می‌شود.
مناسب برای پوشیدن : در زیر لباس شنا و مایو، شلوارک، شلوار جین سفید، لباس شب و غیره

شورتِ بندی از نوع G (جی)
اگر شما با شورت‌های زنانه Thong آشنایی داشته باشید، باید بدانید که مدل G-String هم با آن هم خانواده است.
این مدل شورت‌های زنانه هیچ کش کمر یِ قطوری ندارند و دارای رشته‌های نازکی در خود می‌باشند و بویژه برای پوشیدن با جوراب شلواری مناسب هستند.
قسمت پشت شورت زیاد پوشیده نمی‌باشد. مدل‌های فانتزی این نوع از شورت زنانه که با نام جی استرینگ (G-Sting) شناخته می‌شوند، صرفاً یک نوار کشی می‌باشند. جلوی این نوع شورت نیز زیاد پوشیده نمی‌باشد و بسته به مدل از طرح‌های فانتزی همچون پروانه، گل و .. در تولید آن استفاده می‌شود و بیشتر جنبه فانتزی دارد.
از جلو، شورت بندی شباهت زیادی به بیکینی دارد؛ اما در قسمت عقب اندازه آن به حداقل می‌رسد. شورت‌های بندی تقریباً همیشه طوری طراحی می‌شوند که اندام جنسی را بپوشانند و بیشتر ناحیه‌ی باسن را نپوشیده بگذارند.
یکی از انواع شورت بندی، شورت بندی جی است که عقب آن از یک تکه بند (معمولاً از جنس کشسان) تشکیل شده‌ است. شورت‌های بندی در انواع مختلفی وابسته به ضخامت، جنس و نوع اتصال در قسمت عقب، هم برای زنان و هم مردان ارائه می‌شوند.شورت زنانه مدل Brief

شورت‌های زنانه مدل Brief به معنای واقعی کلمه یک لباس زیر مناسب و استاندارد به شمار می‌روند. دوخت استاندارد در کنار لطافت و نرمی پارچه، ویژگی خاصی به این شورت‌ها بخشیده است که استفاده‌ی روزمره و بلند مدت از آن را برای خانم‌ها بسیار مناسب می‌گرداند. کمر این شورت‌ها‌ی Brief کمی پایین‌تر از شکم قرار می‌گیرد. اگر به دنبال پوشش بیشتری از این مدل هستید، به مدلی که در گزینه قبل گفته شده رجوع کنید.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی.

شورت زنانه مدل برش فرانسوی French Cut
شورت‌های زنانه مدل برش فرانسوی تفاوت مختصری با مدل Brief دارد. این مدل شورت‌ها نیز پوشش مشابهی را ارائه می‌دهند و کمر این شورت‌ها بر روی ناف قرار می‌گیرد. بخش ران‌ها کمی پوشیده هستند اما باسن را کاملاً پوشش نمی‌دهند.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی

نیم پا (Cheeky)
چنانچه از اسم انگلیسی آن پیداست، این شورت مناسب جوانان با سایز 42-38 می‌باشد، چون بیشتر جنبه فانتزی و دخترانه دارد. در شورت نیم پا، پشت شورت کمی پوشیده‌تر از بیکینی است اما جلوی آن بر روی ران برشی زیبا خورده و جلوه فانتزی آن را دوچندان کرده است. به اصطلاح به این نوع شورت‌ها برزیلی نیز گفته می‌شود.

پادار (Boyshort)
یکی از فانتزی‌ترین انواع شورت زنانه که اگر پارچه توردار یا دانتل (Lace) در آن بکارگرفته شده باشد، زیبایی آن را بسیار بیشتر می‌کند. در زبان ترکی به این نوع شورت باکسر (Boxer) گفته می‌شود. جلو و پشت این مدل به یک اندازه برش خورده و تا جلو ران را می‌پوشاند.
این شورت نسخه زنانه شورت‌های بوکس مردانه است. طراحی کلی این شورت‌ها به شکل مستطیل است و پوشش کاملی برای بدن دارد. این شورت زنانه بر خلاف شورت‌های معمولی کمی پایین‌تر از ران هم قرار می‌گیرند.
این شورت‌های زنانه را می‌توان با دامن، شلوار و یا هر چیز دیگری که با آن راحت هستید، بپوشید.

کمر گنی (control brief)
فاق آن بلند می‌باشد و در قسمت بالایی کش بافتی وجود دارد که باعث جمع کردن شکم و باسن می‌شود. این نوع شورت برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند و می‌خواهند لباس آن‌ها بهتر دیده شود، مناسب می‌باشد.
این مدل شورت‌های زنانه می‌توانند زندگی را برای هر خانمی آسان‌تر کنند. هر زمان از مدل‌های شورتی که دارید خسته شدید، حتما این مدل را امتحان کنید. این مدل شورت ها پوشش کاملی برای شما دارند. شکم را به راحتی می‌پوشانند و بدن را جمع کرده و کمربند ضخیمی دارند که دارای لطافت بسیار خاصی می‌باشد.

شورت زنانه مدل Hipster
Hipster ها ترکیبی از مدل شورت بیکینی و Boy short است. کمربند این شورت در اطراف لگن قرار می‌گیرد. پوشش بسیار خوبی برای بدن دارد و دور ران‌ها را هم به راحتی می‌گیرد. انتخاب بسیار خوبی برای زنانی است که مدل بیکینی را با پوشش بیشتر و برای استفاده‌ی منظم‌تر می‌خواهند.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی
ما در این بخش مقاله به انواع سوالات شما مانند شورت گیاهی زنانه چیست و شورت لامبادا چیست و همچنین قیمت شورت گیاهی زنانه را در اختیار شما قرار می دهیم.

شورت های زنانه بدون درز Seamless
شورت های زنانه بدون درز، فاقد مرزهای ضخیم در انتهای پارچه هستند. پارچه‌های به کار رفته در تولید این مدل شورت های زنانه پارچه‌هایی از قبیل ساتن، ابریشم، ژرسه و یا ترکیبی از تمامی این‌ها می‌باشند. شورت‌های بدون درز، در مدل‌های دیگری هم مانند Hipster، برش فرانسوی French cut، شورت‌های بلند و غیره ، یافت می‌شود. در کل این مدل شورت برای زنانی که با مدل‌های Thong و G-String راحت نیستند، بسیار مناسب است.
مناسب برای پوشیدن – در زیر شلوار جین سفید، شلوارک، شلوار و لباس‌های چسبان

 منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

انواع پاک کننده های آرایش صورت

ژل شستشو صورت
ژل های شستشوی صورت شفافند و همان طور که از نامشان مشخص است، شبیه ژله هستند.
• این نوع شوینده‌های صورت در اصل برای پاک کنندگی عمیق پوست طراحی شده اند.
• برای برطرف کردن انسداد منافذ پوست بسته شده، مؤثرند.
• چربی اضافه و باکتری هایی را که عامل ایجاد آکنه هستند، از بین می‌برند.
• ضدعفونی کننده هستند و لایه برداری می‌کنند.
فوم شستشوی صورت
اگر دنبال فوم های سبکی هستید، که پوستتان را نیز به طور کامل پاک کنند؛ این محصول برای شما مناسب است. فوم های شستشوی صورت نه تنها آرایش سبک و آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند، بلکه موجب نرمی و لطافت پوست هم می شود.
لازم نیست پاک کننده ها حتماً به شکل فوم باشند تا پوست شما را کاملاً تمیز کنند. ولی، بیشتر افراد فوم ها را برای پاک کردن پوست، ترجیح می دهند.صابون

اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دور صابون‌های قالبی را خط بکشید.
البته، نمی توانیم انکار کنیم که صابون و پاک کننده‌های قالبی پوست شما را کاملاً تمیز می‌کنند. اما، باید بدانید این مواد پوست شما را به قدری پاک می‌کنند که خشک و خشن می شود.
برخی از پاک کننده های قالبی کمتر پوست را خشک می‌کنند، اما موادی که آنها را به شکل جامد در می آورد، می تواند منافذ پوستتان را مسدود کند. به همین دلیل، شفافیت پوستتان از بین می رود. تحقیقات نشان می‌دهد، استفاده از صابون، با به هم زدن pH طبیعی پوست، از بین بردن باکتری های مفید و چربی‌های ضروری آن به پوست آسیب می زند.
اسکراب‌ها (scrub):
در ترکیب اسکراب‌ها دانه‌های ریزی وجود دارد و برای پاک‌سازی و سایش روی پوست به‌کار می‌روند. اسکراب (لایه‌بردار) بیشتر برای پوست‌های چرب کاربرد دارد و در پوست‌های خشک کمتر استفاده می‌شود. در قدیم در ایران از سفیدآب استفاده می‌کردند که همان کارایی اسکراب‌های امروزی را دارد. ابتدا با صابون و یا شیرپاک‌کن یا ژل پاک‌کننده صورت را تمیز کرده و می‌شوییم و در حالی که صورت خیس است از اسکراب استفاده می‌کنیم، روی صورت مالیده و با حرکت دورانی ماساژ می‌دهیم. معمولاً 2 تا 4 دقیقه زمان کافی است و بعد صورت را با آب می‌شوییم. برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای 2 تا 3 بار این کار انجام شود. نتیجه استفاده مرتب از اسکراب این است که منافذ پوست کوچک‌تر می‌شود، پوست شفاف‌تر می‌شود و سرسیاه‌های روی پوست به‌تدریج از بین می‌روند. اسکراب‌های صنعتی هم وجود دارد که به‌عنوان نمونه میکرودرم ابریژن نوعی اسکراب صنعتی است که در لایه برداری‌ها استفاده می‌شود.

میسلار واتر و محلول آرایش پاک کن
اگر ترجیح می‌دهید آرایش خود را با پد پنبه ای پاک کنید، می توانید از میسلار واتر (micellar water) استفاده کنید. لازم نیست میسلار واتر را بشویید. ولی، بهتر است نگذارید مواد پاک کننده بیش از اندازه روی پوستتان بماند.
بعضی آرایش پاک کن‌ها دو فاز هستند. این آرایش پاک کن ها را باید قبل از استفاده به خوبی تکان دهید. این محصولات، آرایش سنگین صورت و آرایش ضدآب چشم را بدون اینکه لایه‌ی چربی روی پوستتان باقی بماند، پاک می‌کنند. محلول دوفاز پاک کننده آرایش برای تمام انواع پوست مناسب است.
در این مقاله سایت هفت و یک ما در مورد موضوعات مختلفی مانند پد آرایش پاک کن و میسلار واتر صورت و آرایش پاک کن خارجی و میسلار واتر بهتره یا تونر و میسلار انواع پوست ها مطالبی را ارائه می دهیمدستمال مرطوب پاک کننده آرایش
اگر ترجیح می دهید پوستتان را سریع تمیز کنید و حوصله ی شستن آن را ندارید. دستمال مرطوب انتخاب مناسبی برای شماست.
استفاده از دستمال مرطوب روشی عالی و کارآمد برای پاک کردن صورت است. به ویژه به این دلیل که نرم و لطیف است و لایه ی چسبنده ای از خود روی پوستتان باقی نمی‌گذارد. اما، مراقب باشید دستمال مرطوب را روی پوستتان نکشید. چون میتواند به پوستتان آسیب بزند.شیر پاک کن  (cleansing milk):

در طول فعالیت روزانه عوامل آلوده‌کننده مختلفی مثل دود و گردوغبار و همین‌طور مواد آرایشی و نیز ترشحات پوستی مثل چربی و املاح باعث آلودگی پوست می‌شوند. ازآنجایی‌که شستشوی دائمی با صابون هم سخت است و هم در موارد زیادی باعث خشکی پوست و ایجاد حساسیت می‌شود می‌توان از شیرپاک‌کن استفاده کرد. می‌توان گفت شیرپاک‌کن سازگارترین پاک‌کننده برای انواع پوست است و به‌ندرت ایجاد حساسیت یا خشکی می‌کند و ضمناً اثر پاک‌کنندگی بسیار خوبی دارد و بدون آنکه به پوست آسیب برساند موجب تمیزی و شفاف شدن پوست می‌شود. در پوست‌هایی که به همه پاک‌کننده‌ها حساس هستند شیرپاک‌کن، بهترین پاک‌کننده است.
وقتی از شیرپاک‌کن استفاده می‌کنیم نیازی به استفاده از صابون نیست. کافی است روزی دو تا سه بار یا حداقل شب قبل از خواب صورت را با شیرپاک‌کن کامل پاک کنند که معمولاً به کمک پنبه یا گاز استریل این کار انجام می‌شود و بعدازآن صورت را با آب می‌شویند. استفاده مرتب از شیرپاک‌کن باعث شفافیت و طراوت پوست شده و تا حدودی از ایجاد جوش و عفونت‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. باید شیرپاک‌کن را به‌صورت دورانی روی صورت ماساژ داد و بعد با آب شست. شیر پاک آردن، شیرپاک‌کن لورینت از این دست محصولات است.
شیرپاک کن مناسب برای پوست های مختلف
یک پاک کننده خوب در حالی که عمل پاک کنندگی را به صورت عمقی انجام می دهد باید بسیار هم ملایم باشد که پوست را تسکین داده و تغذیه کند و احساس شادابی ، یکنواختی ، روشنی و سلامت کامل به پوست دهد. بله همه این موارد که گفته شد تنها با یک پاک کننده قابل انجام است.

چه موادی یا چه اجزای تشکیل دهنده ای باعث تحقق این امر می شوند ؟ استفاده ملایم از خاک رس بدون این که پوست را از بین ببرد سموم را جذب کرده و از بین خواهد برد. جلبک های دریایی پوست را با مواد معدنی تغذیه می کنند. آمینو اسید ها و دیگر مواد مغذی ارزشمند. جو نیز پاک کننده ، تسکین دهنده و آرامش بخش است ، مخصوصا برای پوست های حساس.
پاک کننده و تمیز کننده های مایع نیز می توانند همزمان پوست را بوسیله روغن گیاهان تغذیه کنند و از این رو برای پوست بسیار با ارزش هستند ، زیرا دارای خاصیت های درمانی بوده و برای انواع پوست مناسب هستند. اما باید این جانب احتیاط هم در مورد این نوع پاک کننده ها در نظر گرفته شود که بیشتر پاک کننده های مایع حاوی سولفات لاریل سدیوم هستند که گزارش شده باعث ایجاد واکنش های حساسیتی و سوزش در چشم، جوش و خارش، ریزش مو ، آسیب به پوست و غیره می شوند. بر اساس گزارش و تحقیقی که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA در سال 1978 صورت گرفته ، هنگامی که این ماده با دیگر ماده های شیمیایی مصنوعی ترکیب شود می توانند باعث بروز سرطان پوست شوند، ترکیبات لاریل یا سولفات سدیوم برای تولید کف به کار می روند. اگرچه کف میتواند جالب به نظر برسد ، اما کف نشان از قدرت پاک کنندگی خوب نیست بلکه نشان از این دارد که یک ماده خطرناک در محصول موجود است.تاثیر شگفت انگیز تونر در آرایش

برخی از متخصصان پوست و مو پیشنهاد می‌کنند که به جای استفاده از ماسک‌های مختلف پوستی مانند ماسک صورت برای پوست چرب، پوست خشک، حساس و غیره تونر را روی میز آرایش خود اضافه کنید که بسیار مؤثرتر است. اگر می‌خواهید هدف اصلی استفاده از تونر صورت را بدانید، باید گفت این محصول برای داشتن سلامت بیشتر، پاکسازی پوست را به گونه‌ای انجام می‌دهد که منافذ پوست از هر آلودگی یا گرد و غبار پاک شود. بدانید که حتی شستشوی صورت با پاک‌کننده‌های صابونی که معمولاً بعد از حضور در هوای آلوده انجام می‌شود، هم نمی‌تواند تأثیر تونر را داشته باشد. چرا که صابون یا شوینده‌ها قادر نیستند به منافذ پوست نفوذ کنند. تونر مختص افراد خاصی نیست و با توجه به هر نوع پوست قابل تهیه است. همه افراد بهتر است تونر را در لیست لوازم آرایشی ضروری خود قرار دهند، ولی برای پوست‌هایی که همیشه چرب و روغنی به نظر می‌رسند، استفاده از تونر باید در برنامه بهداشت فردی روزانه قرار گیرد تا چربی بیش از حد و مزاحم پوست را از بین ببرد.
تونر کاربردی تر است یا مسیلار؟
در واقع میسلار واتر یک نوع محلول پاک کننده است که تقریباً همه کار را انجام می دهد. میسلار واتر آرایش صورت و همچنین چشم ها را پاک می کند و پوست را تمیز می کند. این محلول می تواند جایگزین انواع پاک کننده های آرایشی از جمله روغن ها ، لوسیون ها و … شود. هم چنین میسلار واتر جایگزین مناسبی برای پاک کردن آرایش چشم هست.
روش مصرف میسلار واتر این گونه است که مقداری از مایع را روی پد آرایشی از جنس کتان یا پنبه بریزید و به آرامی به کل صورت خود بمالید. بعضی میسلار واتر ها را برای دور چشم هم می تونید استفاده کنید فقط کافی است به برچسب آن دقت کنید.
میسلار واتر ها و تونر های مخصوص پاک کردن آرایش از گزینه های جذاب برای پاک کردن باقی مانده های ارایش و الودگی از پوست هستند.
همونطور که بارها گفتیم بهتر است خود ارایش را با یک پاک کننده ی بر پایه ی روغن پاک کنید.
میسلار واتر و تونر توانایی پاک کردن ارایش های سنگین را ندارند و فقط به پاک کردن باقی مانده های ارایشی از پوست و منافذ کمک میکنند.
میسلار واتر محلولی است که دارای ریز مولکولهای روغنی پاک کننده (میسل ها)هستند که با اب مخلوط شده اند. میسل ها ذرات آلودگی را حل کرده تا براحتی از پوست پاک شوند.
میسلار واتر ها گزینه ی مناسبی برای پوست های خشک و حساس هستند زیرا ریز مولکول های آنها قدرت آبرسانی خوبی دارند.
تونر ها تقریبا شبیه میسلار واتر ها هستند با این تفاوت که تونر ها دارای مواد تشکیل دهنده ی دیگری نیز می باشند که برای پوست خواص مفیدی دارد. مثل نارون کوهی و الکل های مناسب پوست. تونر ها خاصیت کوچک کنندگی منافذ را نیز دارا هستند. همینطور تونر ها اسیدیته ی پوست را به حالت نرمال میبرند(یعنی ph پوست را تنظیم میکنند).
ما در این مقاله به سوالات مختلفی مانند تونر چیست و طرز استفاده از آن و تونر خوب ایرانی و تونر شستشو صورت و تونر طبیعی چیست و تونر مو چیست و طرز استفاده از آن و شیرپاک کن برای چیست و شیر پاک کن بهتر است یا دستمال مرطوب و تفاوت تونر با شیرپاک کن و شیر پاک کن پوست حساس و شیر پاک کن ضد جوش و شیر پاک کن چشم و صورت و شیر پاک کن روشن کننده و تفاوت شیر پاک کن و ژل شسشتو پاسخ میدهیم

قیمت مشخصات و خریدشیر پاک کن، تونر و میسلار
با اطلاعات و موضوعات مختلفی که در این مقاله برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم شما به راحتی می توانید خرید شیرپاک کن و خرید اینترنتی شیرپاکن و خرید اینترنتی میسلار و خرید اینترنتی تونر و خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت و خرید پاک کننده صورت را انجام دهید.
ژل شست و شوی درماسیف مخصوص پوست صورت و مناسب برای افراد با پوست معمولی و یا خشک و یا چرب است. این محصول دارای ترکیباتی همچون نرم کننده و مرطوب کننده است که سبب نرم شده پوست شده و رطوبت پوست را محفوظ نگه می ¬دارد. این محصول جایگزین مناسبی برای صابون است. فرمولاسیون ژل شست و شوی درما سیف ملایم بوده و از ایجاد آثار تحریکی ناشی از خشکی پوست نیز جلوگیری می¬ کند و از طرفی دیگر به طور کامل آلودگی های پوست را از بین می ¬برد.
تفاوت آرایش پاک کن با پاک کننده صورت
بیشتر اوقات این دو اصطلاح به جای هم به کار می‌روند، اما هر یک از اینها، مزیت‌های خاص خودشان را دارند. پس، آرایش پاک کن را نباید با پاک کننده صورت اشتباه بگیرید. اگر به نام این دو محصول هم دقت کنیم، متوجه می شویم که با هم متفاوتند. برای انتخاب بهترین شوینده صورت ، ابتدا باید تفاوت این دو را بدانید
آرایش پاک کن
این محصول‌ برای پاک کردن آرایش پایه، انواع کرم پودر، رژ گونه، کانسیلر (کرم پوشش دهنده دور چشم)، سایه چشم، رژ و کرم پودر از پوستتان مفید است. آرایش پاک کن‌ها انواع مختلفی دارند. اما، بهترین پاک کننده آرایش، آن است که بتواند آرایش شما را بدون از بین بردن چربی‌های طبیعی صورتتان، پاک کنند.
پاک کننده صورت
هدف اصلی انواع پاک کننده‌های صورت، از بین بردن آلودگی، عرق، سبوم و ناخالصی هایی است که منافذ پوست را مسدود می کنند. اگر از پاک کننده صورت استفاده کنید این آلودگی‌ها قبل از اینکه، با باکتری‌ها ترکیب شوند و آسیب جدی به پوست شما وارد شود، پاک می‌شوند.
پاک کننده ها در شکل، اندازه و انواع مختلفی استفاده می شوند، مثل فوم، ژل، روغن، کرم، بالم و لایه بردار. بهترین شوینده صورت‌، محصولی است که متناسب با نوع پوست شما باشد. در واقع، پاک کننده‌های پوست بر اساس انواع پوست طراحی می‌شوند. پس، برای هر نوع پوست، پاک کننده ی مخصوصی وجود دارد

منبع:https://haftoyek.com

 

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

انسیلر چیست و چگونه باید استفاده شود؟
کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد .

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ‌ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.
اولین قدم برای استفاده از کانسیلر انتخاب نوع مناسب آن است. کانسیلرها انواع مختلفی دارند و هر نوع آن برای نیاز خاصی طراحی شده است پس قبل از هرچیز باید نیاز پوست خود را بشناسید. کاسیلر را یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود و حتما از برند معتبر انتخاب کنید. نوع مدادی آن برای جوش و آکنه و نوع استیکی برای عیوب گسترده پوست کاربرد دارد. انواع مایع و کرمی را برای پوست‌های خشک و انواع جامد و پودری را برای پوست‌های چرب به کار ببرید.


پوست خود را آماده سازی کنید: مانند روش‌های مختلف آرایش قبل از هرچیز باید صورت خود را بشویید و تمیز کنید، از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید و پس از آن از مرطوب کننده مناسب آبرسانی به پوست استفاده کنید. برای پاک کردن آرایش اطراف چشم از یک گوش پاک کن تمیز استفاده کنید و مواد باقیمانده از ریمل و خط چشم را بزدایید. کانسیلر اولین مرحله از آرایش شماست (البته اگر از تصحیح کننده رنگ استفاده نمی‌کنید) و باید روی پوست تمیز و نرم و آماده سازی شده مورد استفاده قرار بگیرد.ترتیب استفاده از کانسیلر ، کرم پودر و پرایمر در آرایش صورت

پرایمر ( Primer )
پرایمر محصولیست که پیش از کرم پودر استفاده شده. کمک می کند آرایشی صاف و یکدست و با دوام داشته باشید. پرایمرها معمولا بی رنگ هستند. شما می توانید کرم پودر را بدون پرایمر استفاده کنید اما استفاده از پرایمر بدون کرم پودر معنایی ندارد. پرایمر بعد از کرم مرطوب کننده و قبل از کرم پودر استفاده می شوند.
کانسیلر را قبل از کرم پودر می زنند. ترتیب استفاده کرم ها به این صورت است که ابتدا مرطوب کننده استفاده می شود ، سپس کرم پودر برای یکدست شدن سطح پوست و در نهایت کانسیلر روی لکه ها را می پوشاند و آرایش پوست را اصلاح می کند.
برای سوال چگونه از کانسیلر استفاده کنیم و همین طور موارد مصرف کانسیلر چیست، می توان گفت حال که متوجه شدیم؛ کانسیلر چیست و انواع کانسیلر به چه صورت است؛ بهتر است به سراغ نحوه استفاده از کانسیلر برویم؛ یک نکته در خصوص استفاده از کرم پودر و کانسیلر این است که چون ماهیت کرم پودر به تنهایی برای پوشاندن نوعی از لکه های پوستی کفایت می کند، می‌توانید اول از کرم پودر و سپس در صورت نیاز از کانسیلر استفاده کنید. مراحل استفاده از کانسیلر به صورت زیر است:
آماده سازی پوست صورت؛ همیشه قبل از آرایش با استفاده از کرم های آبرسان و نرم کننده‌ها پوست خود را آماده کنید؛ به طور مثال، می‌توانید کمی پرایمر به پوست صورت بزنید.
حلقه های تیره زیر چشم را بپوشانید؛ برای پوشاندن لکه های زیر چشم حتما از کانسیلری استفاده کنید، که دو درجه از پوست شما روشن تر است؛ کانسیلر را به اندازه دو مثلث زیر چشم پوشانده و با اسفنج و یا بیوتی بلندر آن را محو کنید.
قرمزی دور بینی را محو کنید؛ اگر دور بینی قرمزی دارید با کانسیلر آن را حذف کنید.
جای جوش را روی صورت خود با استفاده از کانسیلر بپوشانید، در این مورد به جای استفاده از کرم پودر زیاد، با یک براش کانسیلر جای جوش را روی صورت خود حذف کنید.
تثبیت کانسیلر روی پوست؛ روی قسمت هایی از پوست که کانسیلر زدید، با اسفنج مخصوص تثبیت کننده بزنید.
کانسیلر در کنار پوشاندن لکه های پوستی یک تثبیت کننده آرایش و تکنیکی مهم در مخفی کردن بعضی موارد در صورت است، چند نکته کاربردی کانسیلر که می توان جزو موارد مصرف کانسیلر به شمار آورد، جلوگیری از ریزش سایه چشم؛ با استفاده از کانسیلر روی پلک قبل از سایه زدن، حتی پنهان کردن پف چشم با کانسیلر در این مورد امکان پذیر است، رفع تیرگی دور چشم، مخفی کردن اشتباهات آرایشی با محو کردن، جلوگیری از ریزش رژلب با استفاده از کانسیلر برای دور لب، برای تثبیت رژ لب قبل از استفاده کانسیلر روی لب هایتان بمالید. برای شناخت بهترین مارک کانسیلر بهتر است با متخصصان در این حوزه مشورت و یک برند مناسب با پوست خود را انتخاب کنید.

قیمت ، مشخصات و خرید کانسیلر مارک خوب
با اطلاعاتی که در این مقاله درباره انواع اسنس کانسیلر استیکی و کرم پودر کانسیلر در اختیار شما قرار می دهیم شما به راحتی می توانید خرید بهترین مارک کانسیلر و خرید کانسیلر پودری و خرید کانسیلر خوب و راهنمای خرید کانسیلر و خرید کانسیلر روشن و خرید کانسیلر زیر چشم و خرید کانسیلر مارک خوب و راهنمای خرید کانسیلر و خرید اینترنتی کانسیلر را انجام دهید و از قیمت کانسیلر و قیمت کانسیلر ارزان و قیمت کانسیلر بینی و قیمت کانسیلر دور چشم و قیمت کانسیلر های خوب و قیمت کانسیلر مایع با خبر شوید.

در این قسمت به معرفی طیف رنگ مختلف کانسیلر می پردازیم:
کانسیلر زرد: این تناژ رنگ کانسیلر برای انواع پوست کاربرد داشته و مناسب برای پوشاندن لکه های اطراف چشم است.
کانسیلر نارنجی: مختص افراد با پوست سبزه می باشد.
کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن لکه های قرمز رنگ روی پوست که ممکن است ریشه مادرزادی داشته باشند مناسب است.
کانسیلر بنفش: اگر پوست صورت شما مایل به زرد است؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از کانسیلر بنفش برای پوشاندن لکه های روی پوستتان است.

قیمت کانسیلر در حال حاضر بر اساس برند، و اندازه و انواع کانسیلر متفاوت بوده و در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قابل

عرضه است.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

انواع مدل لباس عروس دخترونه
در گذشته برای لباسی که نوعروسان در شب عروسی از آن استفاده می‌کردند از لباس هایی با رنگ روشن استفاده می شد. امروزه اما در طراحی لباس عروس مناسب غالبا از رنگ سفید و یا رنگ‌های متمایل به سفید به کار‌می برند. انتخاب رنگ سفید برای لباس عروس به دوران ملکه ویکتوریا برمی‌گردد، در آن زمان به دلیل این که مردم رنگ آبی را نشانه‌ی پاکی و عفت برای نوعروسان می‌دانستند از آن برای لباس عروس‌های خود استفاده می‌کردند و از طرفی در آن زمان رنگ سفید نشانه‌ی ثروت و توان‌گری و هم رنگی بود که در مراسم سوگواری سلطنتی از آن استفاده می‌شد، اما استفاده‌ی ملکه ویکتوریا از رنگ سفید برای لباس عروس خود چیز عجیبی نبود بلکه با تغییری که ملکه ویکتوریا در تصور عموم مردم ایجاد کرد باعث شد پس از آن بانوان در سرتاسر آمریکا و اروپا از رنگ سفید برای لباس عروس خود استفاده کنند.
با گذشت زمان و رسیدن به دوران ادوارد هفتم، لباس عروس شکلی مرفه گونه و پر زرق و برق به خود گرفتند، اما با شروع جنگ جهانی اول بسیاری از نوعروسان ترجیح می‌دادند لباس عروسی ساده برای خود انتخاب کند و انتخاب لباس عروس‌های تجملاتی را درست نمی‌دانستند، اما پس از پایان جنگ جهانی اول دوباره لباس عروس‌های تجملاتی روی کار آمدند و استفاده از آن ها رایج شد. نکته‌ی جالب در مورد لباس عروس‌های این دوره این است که بسیاری از افراد رنگ لباس عروس را نشانه‌ای از نوع بخت عروس می‌دانستند، به طور کلی که بسیاری از افراد رنگ مشکی لباس عروس را نشانه‌ی بخت بد عروس و بدبختی او می‌دانستند.
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک انواع لباس عروسو لباس عروس پفی و لباس عروس اسلامی و لباس عروس دخترانه و لباس عروس و داماد و لباس عروسکی و لباس عروس ایرانی و لباس عروس ترکی و لباس عروس ایرانی جدید و لباس عروس بچگانه و لباس عروس بچگانه جدید و لباس عروس جدید پوشیده و لباس عروس چاق و لباس عروس چین دار و لباس عروس چاکدار و لباس عروس بلند و لباس عروس خوشگل و لباس عروس خاص و لباس عروس خیلی شک و لباس عروس حجابی شیک و لباس عروس خفن و لباس عروس خیلی خاص و لباس عروس خیلی شیک و لباس عروس حلقه ای را به شما معرفی کنیم.

 لباس عروس بچگانه ایرانی :

عشق پوشیدن لباس عروس با دامن پف دار پرنسسی برای همه دختربچه ها وجود دارد اما هر مدلی مناسب قد و سن آنها نیست. به طور کلی مدل های فانتزی پرنسسی و پف دار بهترین مدل ها برای لباس عروس بچه گانه است با رعایت این نکته که دختربچه هایی که کمی نسبت به حد معمول سایز بزرگتری دارند باید پیراهن هایی بپوشند که پف آن از کمی پایین تر از سینه خورده است ولی برای سایزهای نرمال رعایت این نکته چندان ضرورتی ندارد.
در هنگام خرید لباس عروس بچه گانه، به سن کودک خود توجه کنید. لباس عروس بچه گانه 2 ساله با لباس عروس بچه گانه 5 یا 7 ساله و حتی 10 ساله خیلی فرق می کند. از طراحی استایل گرفته تا نوع کارکرد و آموزشی که به کودک در استفاده از این لباس داده می شود، معیارها متفاوت می باشد. سعی کنید این موارد را از خیاطان تخصصی لباس عروس بچه گانه فرا بگیرید.
بعضی از والدین به این نکته تاکید می کنند که آموزش شیوه استفاده از لباس عروس های بچه گانه که توسط خیاط برای کودک دوخته می شود، تاثیرگذاری بیش تری توسط خیاط تا والدین دارد. چرا که معمولا بعضی از کودکان، سخن و نصیحت دیگران را در نگهداری و استفاده از لباس، جدی تر از والدین به خصوص مادران می پذیرند.
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک به سوالاتی مانند لباس عروس چه مده؟ و لباس عروس چی بپوشم ؟ و لباس عروس از کجا بخرم ؟ و چگونه با لباس عروس برقصم و چه لباس عروسی بپوشیم و چه لباس عروسی به من میاد ؟ و چه لباس عروسی برای افراد لاغر مناسب است را به شما پاسخ میدهیم. انتخاب کنید. عدم توجه به این نکته سبب می‌شود پس از پوشیدن لباس احساس پشیمانی داشته باشید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

معرفی برترین روشن کننده های صورت اصل
کرم های ضد لک و روشن کننده با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. شما علاوه بر اینکه شاهد محو شدن لکه های پوستی صورت خود هستید پوستتان یک درجه روشن تر نیز می شود. خاصیت این کرم ها به گونه ای است که علاوه بر محو کردن لکه ها سبب می شود پوست شما شاداب تر و روشن تر جلوه کند. کرم های استاندارد سبب می شوند هر گونه لک های هورمونی، لکه های بارداری، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی و لکه های جا مانده از جوش صورت از روی صورت شما در کوتاه ترین زمان ممکن محو شود. این مهم را به یاد داشته باشید که شما یک شبه نباید منتظر معجزه باشید، زیرا فرآیندی که برای ترمیم و بازسازی پوست شما با استفاده از کرم های ضد لک نیاز است خود به مدت زمان مشخص و معینی نیاز دارد. پس از آن به مرور زمان هر بار شاهد کم رنگ تر شدن لکه های پوستی خواهید بود.
ما در این مقاله سایت هفت و یک میخواهیم به شما انواع روشن کننده بدن و کرو روشن کننده و کرم روشن کننده قوی و کرم روشن کننده دست و کرم روشن کننده پا و کرم روشن کننده جلبک دریایی و کرم روشن کننده ویتامین ث و کرم روشن کننده جای زخم و کرم روشن کننده حلزون و کرم روشن کننده چهل گیاه و کرم روشن کننده حاوی ویتامین و کرم روشن کننده خارجی خوب و کرم روشن کننده خاویار و کرم روشن کننده خیلی قوی صورت و کرم روشن کننده خیلی خوب و کرم روشن کننده برای پوست خشک وکرم روشن کننده دور چشم و کرم روشن کننده دست و پا و کرم روشن کننده دست ساز و کرم روشن کننده روز
و کرم روشن کننده زیر چشم و کرم روشن کننده زیر بغل و کشاله ران و کرم روشن کننده زانو معرفی میکنیم.

کرم های ضد لک مرتبط با پوست و بیماری شما
کرم ضد لک قوی را باید با توجه به نوع لک به وجود آمده تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در ابتدا نیاز است جنس پوستتان را مشخص کنید. پوست شما خشک، معمولی و یا ترکیبی از هر دو است. دوم اینکه شما باید مشخص کنید که دلیل به وجود آمدن این لکه ها تابش مستقیم نور آفتاب به دلیل فعالیت شما بوده است. یا اینکه در طی بارداری دچار این مشکل شده اید و یا به دلیل مصرف داروها یا مواد غذایی که با بدن شما سازگاری نداشته است این عارضه به وجود آمده است. برای تشخیص نوع سطحی و عمقی لکه های پوستی نیاز است به این مهم توجه داشته باشید. لکه های سطحی در سطح زیرین پوست رنگ‌دانه های بسیار کم رنگ ایجاد می شود و در نوع عمقی آن شما شاهد لکه های با رنگ آبی مایل به خاکستری هستید.شما باید از ضد لک قوی برای رفع این لک ها استفاده کنید.مزایای استفاده ازکرم های ضد لک

کرم های ضد لک برای هر نوع بیماری و هر نوع جنس پوستی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود؛ اما این مهم را به یاد داشته باشید که از کرمی استفاده کنید که استاندارد باشد و پس از قطع کردن آن لکه ها با شدت بیشتری برنگردند. مورد دیگر این که پس از اتمام مصرف کرم ضد لک پوست شما تنها نیاز به یک ضد آفتاب داشته باشد.
از مزایای کر های ضد لک می توانیم به
• بر طرف کننده قوی لک های ناشی از ملاسما
• رفع لک های ناشی از آفتاب سوختگی
• حذف لکه های که به دلیل افزایش سن بیشتر می شود
• محو شدن لک های ناشی از جوش صورت و کک و مک
• روشن کننده پوست های تیره، گندمی و سبزه
• بدون عوارض و برگشت اگر کرم استاندارد تهیه شود
• بدون قرمز کردن پوست فرایند بهبودی را طی می کند
• پوست صورت شاداب و سرحال می شود بدون نازک شدن
• پوست شما تغییر اساسی پیدا می کند به شکلی که شفاف تر می شود
• جوان کننده و شاداب کننده پوست
• درخشندگی بیشتر پوست صورت
• افزایش اکسیژن رسانی به پوست
• درمان لکه های قدیمی و مانع از بروز لکه های جدید
• افزایش انرژی پوست
• کرم های ضد لک بدون عوارض هستند
• نتیجه گیری کمتر از دو ماه

منبع:https://haftoyek.com

 

 

 

 

  • نگار حسنی
  • ۰
  • ۰

انواع رنگ مو ترکیبی

ما در این مقاله سایت هفت و یک درباره موضوعاتی مانند رنگ مو و رنگ مو ترکیبی و رنگ موی دخترونه و رنگ مو 2020 و رنگ مو امسال و آموزش ترکیب رنگ مو و رنگ مو بدون دکلره و رنگ مو برای پوست های تیره و رنگ مو بدون حساسیت و رنگ موی پسرانه و رنگ مو ترکیبی روشن بدون دکلره و رنگ مو زنانه و رنگ موی ژله ای و رنگ موی ضد ریزش و رنگ مو عروس گیاهی و رنگ مو لاکچری و رنگ مو مردانه بدون حساسیت و رنگ مو هایلایت زیتونی و رنگ مو هفت رنگ و رنگ موی زنانه و اسپری رنگ مو و شماره رنگ مو اطلاعات زیادی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع رنگ موعبارتند از :

موقت
 این رنگ مو غیراکسیداتیو است و در لایه های بیرونی مو انباشته می شود. در رنگ موی موقتی رنگ تنها در سطح مو و لایه کوتیکول وجود دارد و قادر به نفوذ به کورتکس نیست. تغییرات ایجادشده نیز بسیار جزیی است و قابلیت تغییر در رنگ مو را به نحو محسوسی ندارد. رنگ های موقت اسیدی اند، جرم مولکولی زیادی دارند و دارای بار الکتریکی منفی (آنیونیک) هستند و از آنجا که به راحتی در آب حل می شوند، بعد از یکی- دو بار شستشو از روی موها شسته می شوند.

نیمه دائمی Semi Permanent
 این رنگ مو غیراکسیداتیو است و تنها مقدار کمی از رنگ وارد لایه کورتکس می شود؛ رنگ های نیمه دائمی از این قبیل دارای ماهیت قلیایی و بار مثبت هستند و تمایل بیشتری برای اتصال به کراتین دارند، به خصوص پایه قلیایی آنها باعث باز شدن کوتیکول و نفوذ بهتر داخل کورتکس می شود. ماندگاری این نوع رنگ ها تنها تا 6 مرتبه شستشو ادامه دارد.

نیمه دائمی Demi Permanent
 این نوع از رنگ موهای حاوی یک ماده قلیایی به غیر از آمونیاک همانند اتانولامین یا سدیم کربنات است. غلظت آب اکسیژنه به عنوان فعال کننده در این رنگ از رنگ دائمی کمتر است و به نوعی در این رنگ مخلوطی از مولکول های Semi با رنگ های اکسیداسیونی همراه آب اکسیژنه وجود دارد.

دائمی
 رنگ موهای دائمی که حاوی موادی مثل آمونیاک و پراکسیدهیدروژن یا همان اکسیدانه هستند، باعث تغییرات پایدار و غیرقابل برگشت مو می شوند و با نفوذ در ساختار مو، آن را تخریب می کنند و با شستشو از بین نمی روند.

تفاوت در شماره های اکسیدان
 آب اکسیژنه یا هیدروژن پراکسید یا همان اکسیدان با غلظت های 6، 9 و 12 درصد تولید می شود که به ترتیب شماره های 1، 2 و 3 برای آنها تعیین شده است. درصد بیشتر این ماده طبیعتا اثر قوی تری دارد و موارد استفاده هرکدام با توجه به شدت واکنش شیمیایی مورد نیاز برای رنگ آمیزی مو متفاوت است. این ماده با تخریب کوتیکول توسط ماده قلیایی همانند آمونیاک وارد کورتکس می شود و اگر با دقت، درست و اصولی استفاده نشود به بافت مو آسیب های جدی و برگشت ناپذیر می زند.

منبع:https://haftoyek.com

  • نگار حسنی